خبرگزاری کار ایران

منابع آگاه گزارش دادند؛

تغییرات در مدیران زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۹۱۷

منابع خبری ادعا کردند که تغییرات مدیریتی در زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیش است و هفته آینده سه نفر از مدیران این مجموعه تودیع و افراد جدیدی جایگزین آنها خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی منابع آگاه از تغییرات قابل توجه در میان مدیران زیرمجموعه‌های وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر می‌دهند.

این منابع خبری ادعا کردند که هفته آینده قرار است پس از ایام عزاداری سالار شهیدان (ع) در تاسوعا و عاشورای حسینی، مدیرعامل تامین اجتماعی و روسای سازمان‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و بهزیستی در زیرمجموعه وزارت کار عزل و مدیران جدیدی به جای آن‌ها معرفی شوند. 

طبق این گزارش، میرهاشم موسوی (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی)، غلامحسین حسینی‌نیا (معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور) و علی محمد قادری (رئیس سازمان بهزیستی کشور) قرار است جای خود را به نفراتی جدید بدهند و احتمالا هفته آینده مراسم تودیع و معارفه برای آنان برگزار خواهد شد.

اواخر ماه گذشته بود که خبر عزل مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منتشر و اعلام شد میرهاشم موسوی از ریاست تامین اجتماعی و برخی اعضای هیئت‌مدیره شستا برکنار شده‌اند که بلافاصله روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی خبر را تکذیب کرد. اما از قرار معلوم برخی تغییرات در زیرمجموعه تامین اجتماعی و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در پیش است و منابع آگاه اعلام کردند مراسم معارفه‌‌ی مدیران جدید هفته آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز