خبرگزاری کار ایران

رئیس شورایعالی هماهنگی تشکل‌های کارگری شرکت مخابرات ایران:

تغییر سقف بیمه درمان تکمیلی؛ سلامت کارکنان شرکت مخابرات را تهدید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۹۹۲

رئیس شورایعالی هماهنگی تشکل‌های کارگری شرکت مخابرات ایران طی نامه‌ای خطاب به رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، خواستار پیگیری مشکلات بیمه تکمیلی کارگران این صنف شد.

به گزارش ایلنا، رضا بایست با ارسال نامه‌ای به رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نسبت به سقف صدور معرفی‌نامه شرکت بیمه دانا انتقاد کرده و گفته است؛ شرکت بیمه دانا در نامه شماره ۹۰۲۰۱/۱۴۰۲ مورخ ۰۴/۰۴/۱۴۰۲ به روسای شعب خود اعلام کرده که بر اساس توافقنامه بیمه نامه درمان گروهی با شرکت مخابرات ایران سقف صدور معرفی‌نامه تغییر کرده است.

وی در ادامه این نامه با یادآوری اینکه طبق روال قانونی و توافق نامه ۱۷ آذرماه سال ۹۸تائید RFP این قرارداد باید با همکاری و تائید نمایندگان شورای عالی هماهنگی و شورای کانون‌های بازنشستگان صورت می‌گرفت، آورده است: بر این اساس سپس مراحل انتخاب و انعقاد قرارداد انجام می‌شد که به دلیل تحت تاثیر قرار دادن حقوق همکاران و بازنشستگان، شایسته دقت نظر بوده به همین لحاظ در خواست اصلاح اقدام توسط هیات مدیره را داریم.

بایست در این نامه با اشاره به سخنان معاون ستاد اجرایی حضرت امام (ره) گفته است: جناب آقای  سیدهاشمی در جلسه ۱۷ آذرماه سال ۹۸ با اظهار اینکه «من می‌خواهم کارکنان مخابرات بهترین پوشش بیمه را داشته باشند» دیدگاه حمایتگرانه و اهتمام سهامداران عمده در مورد امر سلامت و درمان شاغلان و بازنشستگان را ابراز داشته‌اند و بر همین مبنا انعقاد قرارداد را مستلزم همکاری و تامین نظر تشکلهای کارکنان دانستند.

رئیس شورایعالی هماهنگی تشکل‌های کارگری شرکت مخابرات ایران در ادامه این نامه اقدام یک طرفه شرکت مخابرات در تغییر حق بیمه پرداختی از سوی بیمه شوندگان در سال گذشته و تعیین سقف پوشش و سایر موارد ادعایی بیمه دانا در نامه مورد اشاره تأکید کرده است: این اقدام بر خلاف توافقات، روال اجرایی و عرف شرکت بوده و سلامت و درمان همکاران را تهدید می‌کند.

وی در بخش پایانی این نامه از محمود زاده رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران خواسته است تا هر چه سریعتر نسبت به تهیه RFP وفق مفاد توافقنامه و متعاقب آن انعقاد قرارداد اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز