خبرگزاری کار ایران

انتظار کارگران ریسندگی پرریس برای راه‌اندازی کارخانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۹۴۴

کارگران واحد تعطیل شده «ریسندگی پرریس سنندج» می‌گویند: منتظر آغاز فعالیت تولیدی کارخانه بر اساس وعده مسئولان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران سابق واحد تعطیل شده «ریسندگی پرریس سنندج» از تعلل برای راه‌اندازی این واحد تولیدی گلایه کرده و گفتند: این کارخانه که چندین سال است با مشکل روبرو شده، در حال حاضر هیچ فعالیتی ندارد حال آنکه براساس وعده‌های مسئولان باید راه‌اندازی می‌شد.

یکی از کارگران این کارخانه با بیان اینکه برخی مسئولان کشوری اعلام کرده‌اند به زودی فعالیت کارخانه «ریسندگی پریس سنندج» از سر گرفته می‌شود، گفت: بیش از ده سال از تعطیلی کامل کارخانه «ریسندگی پرریس سنندج» به دلیل مشکلات مالی می‌گذرد که در نهایت ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری با سفر رئیس دیوان عالی کشور به استان کردستان و بازدید از کارخانه مقرر شد با رفع همه مشکلات، تولید این واحد با همت سرمایه‌گذار کارخانه آغاز شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه ۱۵۰ کارگری که قبل از تعطیلی در محل کار خود مشغول کار بودند، منتظر از سرگیری فعالیت کارخانه هستند، افزود: در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه کارگران از سرگیری فعالیت کارخانه است که امیدواریم با مساعدت مسئولان قضایی کشور سریعتر مرتفع شود.

به گفته وی؛ طی چند سال گذشته آن‌ها بارها مقابل نهادهای مختلف دولتی در استان کردستان حاضر شده و خواستار مشخص شدن وضعیت کارخانه و کارگران سابق آن شده‌اند.

این کارگر گفت: کارخانه «ریسندگی پرریس سنندج» برای ادامه تولید نیازمند تامین مواد اولیه است. خوشبختانه این کارخانه از تجهیزات و ماشین‌آلات خوبی برخوردار است و در حال حاضر همه خطوط تولیدی این کارخانه آماده تولید است.

او گفت: آنچه در چند سال اخیر باعث افزایش مشکلات کارخانه و کارگران شده، افزایش بدهی‌های کارخانه به نهادهای دولتی و بخش خصوصی است. اگرچه اخیرا مسئولان قول همکاری و کمک داده‌اند.

این کارگر در پایان گفت: کارگران ریسندگی پریس در انتظار تحقق وعده‌های مسئولان، آماده کار و تولید هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز