خبرگزاری کار ایران

بررسی مشکلات رانندگان ناوگان حمل و نقل کالای کردستان با حضور نماینده وزارت کار و نمایندگان مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۸۱۰

مشکلات بیمه‌ای، سخت و زیان آور بودن شغل، فرسوده بودن ماشین‌ها و...از جمله مهمترین مشکلات و مطالبات نمایندگان انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالا در کردستان است.

به گزارش ایلنا، مشکلات و مطالبات رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا در استان کردستان در نشستی به ریاست محسن فتحی (نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران) در مجلس شورای اسلامی و با حضور مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و راهداری حمل و نقل جاده ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرزاد پیشکاری (مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان) در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در وزارت کار از زمان استقرار دولت سیزدهم تاکنون، اظهار داشت: رانندگان خودروهای سنگین از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند که در حمل و نقل کالا و در بحث اقتصاد کشور تاثیر بسزایی دارند.

پیشکاری با بیان این که از هیچ کوششی برای رفع مشکلات این قشر از جامعه کوتاهی نخواهیم کرد، از نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی خواست مواردی را که در استان قابل حل نیست، در سطح کشوری پیگیری کنند.

مشکلات بیمه ای، سخت و زیان آور بودن شغل، فرسوده بودن ماشین ها و...از جمله مهمترین مشکلات و مطالبات نمایندگان انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالا در کردستان است که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز