خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارگران شهرداری زنجان از کمک مالی به یک تیم فوتسال از بودجه شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۲۰۲

برخی کارگران شهرداری زنجان با ارسال نامه‌ای، از صرف بودجه شهرداری برای کمک به یکی از تیم‌های فوتسال لیگ برتر زنجان انتقاد کرد و این حرکت را نادرست خواندند.

به گزارش ایلنا، کارگران شهرداری زنجان در این نامه مدعی شدند: در هفتادمین جلسه شورای شهر زنجان در حالی که اعضای شورای شهر اطلاعات روشنی درباره تیم فوتسال ندارند؛ امسال دومیلیارد تومان کمک مالی به یکی از تیمهای مطرح فوتسال زنجان کرده و در عین حال لایحه آن را به کمیته تطبیق ارسال کرده‌اند.

بنا به اظهارات کارگران شهرداری زنجان؛ درحالی قرار است با تصویب این لایحه از بودجه شهرداری هزینه شود که شهرداری زنجان طی دوسال گذشته از پرداخت برخی معوقات مزدی کارگران و کارمندان خود همانند عیدی، حداقل اضافه کاری، ما به تفاوت افزایش ضریب سنوات از سال ۹۷ و چند آیتم دیگر عاجز مانده است، بنابراین کمک به یک تیم فوتسال از بیت المال، به دور از انصاف است.

کارگران همچنین گفتند: انتظار داشتیم اعضای شورای اسلامی شهر زنجان از وضعیت نامناسب معیشتی کارگران و کارمندان خادم شهرداری که در سوز سرمای زمستان و گرمای تابستان مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند، باخبر باشند، بنابراین حمایت از یک تیم فوتسال ناخودآگاه ذهنیت منفی در انسان برای حمایت‌های انتخابات آینده شورای شهر ایجاد می‌کند.

آن‌ها با بیان اینکه «کارگران ستون فقرات آبادنی شهر و کشور هستند» و مرتبا موضوع تامین معیشت کارگران از سوی مقام عظمای ولایت و ریاست جمهوری تاکید می‌شود، در ادامه گفتند: چنانچه سیاست گذاران شهری نسبت به ارزش سرمایه‌ی نیروی انسانی شهر  که زیربنای توسعه و پیشرفت و آبادنی هر کشوری است و دراولویت‌بندی در هزینه بودجه شهر که بیت المال است، بی‌توجه باشند، کم کم انگیزه و رغبت خدمت در آن‌ها کاسته و روحیه خدمت‌گذاری در آن‌ها رو به افول خواهد رفت در نتیجه بهره‌وری و راندمان کار پایین خواهد آمد.

کارگران شهرداری زنجان در پایان این نامه با اظهار امیداری از پیگیری این موضع از سوی فرماندار شهرستان زنجان گفتند: امیدوارم که فرماندار محترم و فرهیخته شهر زنجان در کمیته تطبیق؛ این لایحه را بازنگری کرده و تصمیمی که به نفع مردم فهیم زنجان باشد اخذ نماید. اعتماد ما به مقام مسئول فرمانداری محترم و تصمیمشان همواره محکم می‌باشد. امیدواریم که با بررسی دقیق این لایحه فوتبالی شهر که قبلاً هم تجربه سنگینی در حوزه فوتبال شهرداری داشته‌ایم، با تکرار مواجه نگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز