خبرگزاری کار ایران

حرکت کشاورزان معترض در فرانسه با تراکتور

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۸۲۶

کشاورزان فرانسوی روز چهارشنبه در اعتراض به محدودیت آفت‌کش‌ها و سایر مقررات زیست‌محیطی فرانسه (که کشاورزی بزرگترین قدرت کشت اروپا یعنی فرانسه را تهدید می‌کند) با تراکتور به سمت پاریس حرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از رویترز، کشاورزان فرانسوی روز چهارشنبه در اعتراض به محدودیت آفت‌کش‌ها و سایر مقررات زیست‌محیطی فرانسه (که کشاورزی بزرگترین قدرت کشت اروپا یعنی فرانسه را تهدید می‌کند) با تراکتور به سمت پاریس حرکت کردند. 

این اقدام پس از حکم دادگاه اتحادیه اروپا در ماه گذشته صورت گرفت که سیاست فرانسه را که به تولیدکنندگان چغندرقند اجازه می‌داد از حشره کش ممنوع شده توسط اتحادیه اروپا استفاده کنند، لغو کرد. 

این اقدام دولت در واقع نگرانی از کاهش بیشتر کشت چغندر و تعطیلی کارخانه‌های قند را افزایش داد. 

ژروم دسپی، دبیرکل اتحادیه کشاورزان اصلی فرانسه، به رویترز گفته است: «ابزار تولید ما با ممنوعیت‌های بدون راه‌حل تضعیف می‌شود. 

اتحادیه‌های کشاورزان فرانسه و دیگر گروه‌هایی که این تظاهرات را سازماندهی می‌کنند، انتظار دارند ۵۰۰ تراکتور و ۲۰۰۰ کشاورز از منطقه پاریس شرکت کنند تا در آخر هفته صدای خود را به گوش مکرون رئیس جمهور فرانسه برسانند. 

فرانک ساندر، رئیس اتحادیه‌ای از تولیدکنندگان آفات در این اعتراض حضور یافته و به رویترز اعلام کرد: «ما نمی‌توانیم راضی باشیم، اما در حال حاضر این باید به کشاورزان اجازه دهد تا بکارند ولی راه حل‌های ما برای نجات کشاورزان را نشنوند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز