خبرگزاری کار ایران

تجمع نیروهای شرکتی مخابرات گیلان/ قرار شد مشکلات حل شود اما…

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۰۹۰

نیروهای شرکتی مخابرات گیلان صبح امروز (دوشنبه/ دوم اسفند) مقابل ساختمان مرکزی اداره کل مخابرات منطقه گیلان تجمع کردند.

نیروهای شرکتی مخابرات گیلان در تماس با خبرنگار ایلنا، از تجمع خود مقابل ساختمان مرکزی اداره کل مخابرات منطقه گیلان خبر دادند.

اعتراض این نیروها به‌ عدم اصلاح قراردادها، عدم اجرای صحیح طرح طبقه‌بندی مشاغل، رد شدن ناقصِ حق بیمه‌ی نیروها و عملکرد پیمانکاران مخابرات در قبال نیروها است.

این نیروها که از شرکتهای شسکام، خدمات اول و برانوش صنعت هستند، می‌گویند: بعد از ماه‌ها دوندگی و تلاش برای اصلاح قراردادها و جلوگیری از تحمیل قراردادهای خلاف قانون توسط پیمانکاران به پرسنل، هیچ اقدام موثری از سوی شرکت‌های پیمانکاری و مخابرات ایران صورت نگرفته است.

به گفته‌ی این نیروها؛ در حالیکه اوایل ماه بهمن با حضور رئیس‌جمهور در گیلان، همه دستگاه‌های نظارتی و حاکمیتی وعده‌ی حل شدن مشکلات را دادند اما با گذشت چند هفته، مدیران شرکت مخابرات هنوز هیچ اقدامی برای رفع مشکلات انجام نداده‌اند و در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ هیچ برنامه‌ی مشخص و مدونی در مخابرات دیده نمی‌شود.

نیروهای شرکتی مخابرات می‌گویند: پرداختی‌های شرکت‌های پیمانکاری کاملا سلیقه‌ای بوده و عامدانه بودن این تخلفات در نظام حقوق و دستمزد بر همگان محرز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز