خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران کارخانه «موتورسازان تراکتورسازی تبریز» به عملی نشدن وعده‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۶۰۸

کارگران کارخانه «موتورسازان تراکتورسازی تبریز» خواستار افزایش حقوق، اجرای طبقه‌بندی مشاغل، تشکیل شورای اسلامی کار، پرداخت حق بهره‌وری، تامین امنیت شغلی و تبدیل ضعیت قراردادها هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری در تبریز از توقف کار تعدادی از کارگران کارخانه «موتورسازان تراکتورسازی تبریز» از روزهای گذشته خبر دادند. آن‌ها اظهار داشتند به دلیل آنکه وعده‌ها برای افزایش حقوق و سایر خواسته‌های کارگران به نتیجه نرسیده است، از روز شنبه کار در کارخانه را متوقف کرده‌اند.

کارگران با اشاره به بحث بی‌توجهی کارفرما در افزایش حقوق و دستمزد خود گفتند: کارفرما در آخرین دور از اعتراض صنفی کارگران که در آبان ماه انجام شد، وعده افزایش حقوق دستمزد و سایر مطالبات صنفی را به کارگران داد اما از آن روز تاکنون بخش عمده‌ای از وعده‌ها عملی نشده است، به همین دلیل ناچار شدیم بار دیگر اعتراض کنیم.

به گفته کارگران این شرکت قطعه‌سازی؛ خواسته کارگران افزایش حقوق، اجرای طبقه‌بندی مشاغل، تشکیل شورای اسلامی کار، پرداخت حق بهره‌وری، تامین امنیت شغلی و تبدیل ضعیت قراردادها است.

کارگران موتورسازان تراکتورسازی تبریز اظهار داشتند: سرنوشت این واحد صنعتی به اندازه‌ای برایمان مهم است که نمی‌خواهیم هیچ لطمه‌ای به محل کارمان وارد شود.

آن‌ها در پایان گفتند: در حال حاضر همه کارگران برای توسعه این واحد تولیدکننده انواع موتورهای دیزلی ماشین‌آلات کشاورزی و صنعتی در مجتمع تراکتورسازی ایران در تبریز مشغول کار هستند و برخی مسئولان نیز مشغول رایزنی برای حل اختلافات موجود با کارگران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز