خبرگزاری کار ایران

حمایت رئیس و تشکل‌های مجمع عالی نمایندگان کارگران از «حجت الله عبدالملکی»

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۸۹۳

رئیس تشکل مجمع عالی نمایندگان کارگران و تشکل‌های زیرمجموعه این نهاد، در بیانیه‌هایی جداگانه از حجت الله عبدالملکی، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند.

به گزارش ایلنا، یاراحمدیان، رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگران و تشکل‌های زیرمجموعه این نهاد در استان‌های همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، لرستان و مازندران، با صدور بیانیه‌های جداگانه از حجت الله عبدالملکی، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت کردند. 

آن‌ها با تقدیر از برنامه‌های دولت سیزدهم در زمینه ایجاد شغل، پرداخت بدهی سازمان تامین اجتماعی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، یادآور شدند که وزیر پیشنهادی می‌تواند در تحقق برنامه‌های دولت در این حوزه به کمک تشکل‌ها، کارگران و بازنشستگان بیاید. 

آن‌ها ابزار امیدواری کردند که انتخاب یک وزیر جوان برای این وزارتخانه بتواند به تحقق خواسته‌هایی که کارگران و بازنشستگان آن‌ها را پیگیری می‌کنند، کمک کند. 

نویسندگان این بیانیه‌ها از رئیس و نمایندگان مجلس می‌خواهند که با توجه به انتخابی که رئیس جمهور برای معرفی به مجلس انجام داده، با رای اعتماد خود از اجرای برنامه‌های دولت در وزارت تعاون، کار و رقاه اجتماعی حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز