خبرگزاری کار ایران

حمایت نماینده مجلس از برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار/ وزیر آینده باید قادر به مدیریت تکالیف وزارت کار باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۸۸۱

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد حجت الله عبدالملکی، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با برنامه‌هایی که ارائه داده بتواند در این وزارتخانه اثرگذار باشد.

به گزارش ایلنا، رحمت الله نوروزی، ضمن تاکید بر جایگاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه‌های اشتغال، رفاه و آموزش‌های مهارتی، تاکید کرد: شخصی باید در این مقام وزیر در این وزارتخانه قرار گیرد که بتواند این تکالیف را ممکن و این مجموعه را مدیریت کند. 

وی اظهار امیدواری کرد: حجت الله عبدالملکی، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با برنامه‌هایی که ارائه داده بتواند در این وزارتخانه اثرگذار باشد. 

این نماینده مجلس با یادآوری اینکه وزارت کار پس از ادغام با حوزه‌های دیگر با مشکلات زیادی روبه رو شده است، خواست که وزیر پیشنهادی بر حوزه‌های اشتغال‌زایی دانش بنیان، اشتغال پایدار، تقویب مشاغل خانگی و مبارزه با بحران بیکاری قدم بردارد. 

نوروزی با اشاره به سابقه حضور عبدالملکی در شرکت‌های اقتصادی و معاونت اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار امیدواری کرد که وی بتواند در وزارت کار بتواند از توان افراد شایسته استفاده و برنامه هالی خود را محقق کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز