خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی مطرح کرد؛

تاکید «جلوگیری از ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی» به وزیر پیشنهادی رفاه/ قول عبدالملکی برای ایجاد سالانه یک میلیون اشتغال

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۲۲۹

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: اعضای کمیسیون در نشست با وزیر پیشنهادی کار بر ضرورت جلوگیری از ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی به ویژه کشوری و اقدام عملی مناسب برای افزایش حمایت از محرومان تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در تشریح جلسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با حجت‌الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  به خانه ملت، گفت: عبدالملکی در این نشست با تشریح سابقه کاری خود برنامه‌های خود را به کمیسیون ارائه کرد. 

عضو کمیسیون قضایی مجلس افزود: اجرای درست قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، توجه به راهکارها و برنامه‌های موثر برای جلوگیری از ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی به ویژه کشوری، اقدام عملی مناسب برای افزایش حمایت از محرومان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، دفاع از افراد ضعیف جامعه و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی از جمله مطالبات اعضای کمیسیون از وزیر پیشنهادی کار بود. 

حاجی دلیگانی ادامه داد: وزیر پیشنهادی کار هم در این نشست قول سالانه یک میلیون اشتغال، ایجاد نظام منسجم برای تعامل با نمایندگان و انتخاب ۶ دستیار برای ۶ منطقه کشور برای پیگیری مسائل این حوزه را داد و اینکه ماهانه دو نشست با مجامع استانی برای رفع مشکلات برگزار خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز