خبرگزاری کار ایران

۱۲ رشتهٔ جدید دکتری تخصصی به رشته‌های پردیس دانشگاهی دانشگاه شهرکرد افزوده شد

کد خبر : ۱۸۸۳۲۷

شورای گسترش آموزش عالی کشور با افزایش ۱۲ رشتهٔ دکتری تخصصی به رشته‌های پردیس دانشگاهی دانشگاه شهرکرد، موافقت کرد.

شورای گسترش آموزش عالی کشور با افزایش ۱۲ رشتهٔ دکتری تخصصی به رشته‌های پردیس دانشگاهی دانشگاه شهرکرد، موافقت کرد. بر این اساس تعداد رشته گرایش‌های پردیس دانشگاهی این دانشگاه در مقطع دکتری تخصصی به ۱۵ عنوان و در مقطع کار‌شناسی ارشد به ۱۲ عنوان رسید.

دکتر غلامرضا عرب، معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد، ضمن اعلام این خبر گفت: رشته‌های خاک‌شناسی گرایش پیدایش و رده‌بندی خاک، مهندسی برق گرایش قدرت، مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی، فیزیولوژی ورزشی، زبان و ادبیات فارسی گرایش‌های ادبیات عرفانی و ادبیات معاصر، بهداشت مواد غذایی، بیماری‌های داخلی دام‌های بزرگ، ریاضی کاربردی گرایش تحقیق در عملیات، شیمی تجزیه، فیزیک حالت جامد و بیوشیمی، به ۳ رشتهٔ علوم دامی گرایش تغذیه دام، علوم و مهندسی آب گرایش آبیاری و زهکشی و ریاضی محض گرایش جبر در مقطع دکتری تخصصی پردیس دانشگاه شهرکرد اضافه شد.

وی افزود: متقاضیان پذیرش در پردیس دانشگاهی دانشگاه شهرکرد ملزم به شرکت در آزمون نیمه متمرکز دوره‌های پردیس خودگردان سازمان سنجش آموزش کشور هستند.

پردیس دانشگاهی دانشگاه شهرکرد با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، بر اساس مجوز وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، از سال ۹۲ آغاز به کار کرده است و هم‌اکنون در ۱۵ رشته‌ در مقطع دکتری تخصصی و ۱۲ رشتهٔ علوم دامی گرایش ژنتیک و اصلاح‌نژاد دام، اگرواکولوژی، بیوتکنولوژی کشاورزی، علوم باغبانی گرایش گیاهان زینتی، مرتعداری، حرکات اصلاحی و آسیب‌شناسی ورزشی، خاک‌شناسی گرایش بیولوژی و بیوتکنولوژی خاک، ریاضی کاربردی گرایش تحقیق در عملیات، زیست‌شناسی گرایش بیوشیمی و ژنتیک، علوم جانوری گرایش فیزیولوژی جانوری و مهندسی برق گرایش قدرت، در مقطع کار‌شناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز