خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آسفالت ۶۴ کیلومتر از راه های روستایی چهارمحال و بختیاری انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۱۹۰

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری ۶۴ کیلومتر از راه های روستایی استان آسفالت شده است.

علیرضا مالکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در چهارمحال و بختیاری ۳ هزار و ۷۵۷ کیلومتر  راه آسفالت شده است که ۲ هزار و ۵۵۷ کیلومتر از این راه ها محور های روستایی هستند.

وی افزود: ۸۱۲ کیلومتر راه روستایی وفرعی جدید در استان ساخته شده، که در مجموع ۶۱۲ کیلومتر راه روستایی و ۲۰۰ کیلومتر راه فرعی است.

مالکی خاطر نشان کرد: ۵۶ روستا وجود دارد که عملیات بهسازی و روکش آسفالت آن‌ها در صورت تامین و تخصیص ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار تا ۵ سال آینده انجام خواهد شد.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری گفت: تاکنون برای ساخت ۲۹۲ کیلومتر راه روستایی قرارداد منعقد شده است، گفت:۱۳۳ کیلومتر از این مقدار زیرسازی و حدود ۱۲۰ دستگاه ابنیه فنی ساخته شده است.

به گزارش ایلنا، طول آسفالت اجرا شده در سال جاری ۶۴ کیلومتر است که شامل بیش از ۱۸ روستا در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، خانمیرزا، سامان، بن، بروجن، لردگان و فلارد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز