خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

۶۱۲ کیلومتر از راه‌های روستایی چهارمحال و بختیاری خاکی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۰۱۹

رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: در استان بیش از ۲ هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد که ۶۱۲ کیلومتر از این راه‌ها خاکی هستند.

غلامرضا مالکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: توسعه شبکه راه‌ها و ایجاد جاده یکی از نیازهای اساسی برای رونق روستاها است و بهبود وضعیت راه‌های روستایی می‌تواند در آبادانی هر منطقه نقش اساسی داشته باشد.

وی افزود: در استان چهارمحال و بختیاری مجموع راه‌های روستایی۲ هزار و ۵۵۵ کیلومتر است که حدود ۶۱۲ کیلومتر از این محور‌ها خاکی هستند که در سال جاری با انعقاد قرارداد ۲۸۸ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت انجام می شود.

مالکی بیان کرد: زیر ساخت راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار انجام می‌شود که تاکنون با پیگیری‌های انجام شده ۵۰۰ میلیارد تومان آن تامین اعتبار شده است. 

رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: اجرای عملیات در محور‌های روستایی تا کنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبارات تخصیص یافته سال جاری به اجرای عملیات روستایی نسبت به سال ۹۹ رشد ۳ برابری داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز