خبرگزاری کار ایران

در چهار محال و بختیاری؛

۱۲ کیلومتر از جاده هوره بخش زاینده رود شهرستان سامان بهسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۸۲۸

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: بهسازی و روکش آسفالت جاده هوره از توابع شهرستان سامان به طول ۱۲ کیلومتر انجام شد.

به گزارش ایلنا، روح الله غلامی اظهار داشت: بهسازی و رو کش آسفالت جاده هوره با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه انجام و قطعه نخست آن به طول چهار کیلومتر امسال عملیاتی می‌شود.

وی افزود: بهسازی و روکش آسفالت جاده سامان به روستای چم‌عالی به‌طول چهار کیلومتر با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد و ادامه این مسیر به همکاری خیران و کشاورزان نیاز دارد.

غلامی بیان کرد: برای بهسازی و روکش آسفالت قطعه نخست جاده بن به روستای دشتی شهرستان سامان ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است که به‌زودی عملیاتی می‌شود.

وی یادآور شد: بهسازی و روکش آسفالت جاده بن به باباپیراحمد به‌طول ۱۱ کیلومتر انجام شده که اعتبار این محور با لحاظ سامان‌دهی سه‌راهی آن ۱۵۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: بهسازی و روکش آسفالت جاده بِن به روستای قوچان شهرستان سامان به طول ۱۴ کیلومتر در دستور کار قرار دارد که قطعه نخست آن به طول ۲.۵ کیلومتر با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: رفع ۲ نقطه حادثه‌خیز شامل پیچ‌های ورودی روستا‌های دشتی و چم‌خلیفه شهرستان سامان انجام شد.

غلامی در پایان تصریح کرد: لکه‌گیری محور‌های ارتباطی شهرستان سامان با ۲۰۸ تُن آسفالت انجامشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز