خبرگزاری کار ایران

والیبال نوجوانان آسیا - سری لانکا؛

AVC مقابل هندوستان ایستاد / حذف ۲ بازیکن صغر سنی هندی ها

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۶۱

تیم هند همگروه ایران در گروه B رقابت هاست و به طور معمول از چند بازیکن صغرسن در رده‌های پایه استفاده می‌کند.

تیم والیبال نوجوانان ایران در حالی از فردا(شنبه شانزدهم شهریور) مسابقاتش را در رقابت‌های قهرمانی آسیا شروع می‌کند که خبر می‌رسد به دو بازیکن تیم هند اجازه حضور در مسابقات داده نشده است.

به گزارش ایلنا، تیم هند همگروه ایران در گروه B رقابت هاست و به طور معمول از چند بازیکن صغرسن در رده‌های پایه استفاده می‌کند.

مسوولان کنفدراسیون والیبال آسیا امسال برای اولین بار با اجرایی قانونی به بازیکنانی که یک دوره در رقابت های نوجوانان یا جوانان آسیا حضور یافته اند اجازه حضور مجدد در مسابقات را نمی دهند. تیم هند نیز بر مبنای این قانون مجبور است با ۱۰ بازیکن رقابت هایش را برگزار کند.

دو تیم ژاپن و قزاقستان نیز بر مبنای این قانون یک بازیکن خود را از دست داده اند و با کاروانی ۱۱ نفره امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات شرکت کردند.

این قانون در چارچوب قوانین کلی(ریگولیشن) پیش از مسابقات به تیم‌ها اعلام شده بود اما به نظر حتی ژاپنی‌ها هم به این قانون دقت نکرده‌اند.

این درحالیست که مسئولین کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان چند ماه پیش پس از مطلع شدن از این قانون سریعا اقدام به جایگزینی بازیکنان جدید کردند و دو نفر از بهترین بازیکنان خود را کنار گذاشتند.
دهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا صبح امروز در کلمبو سریلانکا آغاز شد و فردا ایران در اولین بازی خود به مصاف قطر می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز