خبرگزاری کار ایران

سرمربی مهرام پاسخ شاهین‌طبع را نداد؛

هاشمی: نگفتم بازیکن خارجی نمی‌خواهیم / شاید مثلثقهرمانی در لیگ حرفه‌ای از بین برود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۳۸۱

دیروز مصاحبه‌ای از من در یکی از رسانه‌ها منتشر شد که در آن از قول من نوشته شده بود بدون بازیکن خارجی هم قهرمان لیگ می‌شویم. متاسفانه باید بگویم این موضوع صحت ندارد من برعکس گفتم!

سرمربی مهرام درباره مصاحبه‌ای که از وی در یکی از رسانه‌ها منتشر شد، توضیح داد: متاسفانه صحبت‌های من درست منعکس نشده‌اند و من نگفتم مهرام بازیکن خارجی نمی‌خواهد. وی حاضر به صحبت درباره ادعای سرمربی دانشگاه آزاد علیه وی نشد.

مصطفی هاشمی به خبرنگار ایلنا گفت: دیروز مصاحبه‌ای از من در یکی از رسانه‌ها منتشر شد که در آن از قول من نوشته شده بود بدون بازیکن خارجی هم قهرمان لیگ می‌شویم. متاسفانه باید بگویم این موضوع صحت ندارد من برعکس گفتم!

وی توضیح داد: حرف من این بود که درباره جذب بازیکن خارجی هیات مدیره باشگاه باید تصمیم بگیرد و ضمناً تصریح کردم بازیکنان ما شخصیت قهرمانی دارند اما نگفتم مهرام بازیکن خارجی نمی‌خواهد. مصاحبه من پس از دیدار مهرام و ثامن مشهد با تلویزیون خراسان رضوی هست و می‌توانم به آن استناد کنم.

سرمربی مهرام درباره نیاز تیم‌اش به بازیکنان خارجی اظهار کرد: ‌ مهرام مدعی قهرمانی است و اگر تیم‌های دیگر بازیکنان خارجی بیاروند ما هم باید برای تقویت تیم این کار را انجام دهیم. البته همانطور که گفتم همه این‌ها منوط به تصمیم و صلاحدید هیات مدیره است.

هاشمی با پرهیز از صحبت درباه اظهارات مهران شاهین‌طبع علیه وی که مدعی شده بود او با مصاحبه‌اش لیگ را به هم ریخت تا مهرام قهرمان شود، گفت: لطفاً سئوال بعدی!

وی درباره برگزاری لیگ ملی گفت: متاسفانه با برگزاری این رقابت‌ها وقت لیگ را گرفتیم! می‌خواستیم چه چیزی را ثابت کنیم؟ از روز نخست برگزاری این لیگ چه می‌خواسیم و چه هدفی را دنبال می‌کردیم؟ لیگ بسکتبال در همه دنیا یک شکل است نه ۳ شکل و ما قبلاً درباره این موضوع آزمون و خطا کرده بودیم.

مربی پیشین تیم ملی بسکتبال ایران درباره این‌که گفته می‌شود لیگ حرفه‌ای هم در انحصار مهرام، دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام است، توضیح داد: به نظر من این بی‌انصافی در حق تیم‌های دیگر لیگ است. ممکن است آن‌ تیم‌ها با بازیکنان خارجی خود همه پیش‌بینی‌ها را به هم بزنند و مثلثقهرمانی در لیگ حرفه‌ای از بین برود. باید منتظر ماند و دید تیم‌ها با حضور بازیکنان خارجی چه وضعیتی پیدا می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز