خبرگزاری کار ایران

از خودم خیلی ناراحتم؛

هاشمی: فرصت خوبی را از دست دادیم / نتوانستم تیمم را جمع کنم

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۶۸

فرصت خوبی بود تا با پیروزی برابر مهرام قهرمان لیگ ملی بسکتبال شویم اما متاسفانه آن‌را از دست دادیم. ما این تیم را خوب آنالیز نکردیم و بازیکنمان در جریان بازی اشتباهاتی داشتند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام معتقد است تیم‌اش فرصت خوبی را برای قهرمانی از دست داد و مسئول این باخت خود اوست.

به گزارش ایلنا، مصطفی هاشمی در پایان دیدار تیم‌های بسکتبال مهرام و پتروشیمی بندرامام که با شکست ۶۱ بر ۵۵ شاگردانش همراه بود در جمع خبرنگاران گفت: فرصت خوبی بود تا با پیروزی برابر مهرام قهرمان لیگ ملی بسکتبال شویم اما متاسفانه آن‌را از دست دادیم. ما این تیم را خوب آنالیز نکردیم و بازیکنمان در جریان بازی اشتباهاتی داشتند اما مسئول این باخت من هستم. بازیکنانم پتانسیل بالایی دارند اما من نتواستم تیمم را جمع کنم.

وی با بیان اینکه امیدوارم پنج‌شنبه با برطرف کردن ایرادهایمان بازی بهتری انجام دهیم، افزود: ما اول بازی خیلی بد شروع کردیم و تا آخر دنبال آن‌ها دویدیم. وقتی بازی را بد شروع می‌کنید، آن‌هم مقابل تیم با تجربه‌ای مثل پتروشیمی بازگشتن به بازی کار بسیار سختی است، مضاف براینکه مربی نتواند کاری انجام دهد. از خودم خیلی ناراحتم.

ژوی در پاسخ به پرسشس مبنی بر ارزیابی کیفیت لیگ ملی بسکتبال، اظهار کرد: این سوال‌ها را باید اول لیگ می‌پرسیدید. من صحبتی در این‌باره ندارم. بگذارید در پایان لیگ کارشناسان درباره کیفیت لیگ اظهارنظر کنند. اگر سوالی درباره بازی دارید بپرسید.

با برگزاری بازی‌ها به شیوه ۳ از ۵ موافقید؟ هاشمی در پاسخ به این پرسش توضیح داد: زمانی که این قانون وضع شد، نه من در آن جلسه بودم، نه مربیگری تیمی را برعهده داشتم. این سوال‌ها را از کسانی بپرسید که چنین قوانینی را وضع کرده‌اند. ما مجری این قوانین هستیم. مسابقه فینال ۳ از ۵ است و اگر پنج‌شنبه ببریم قهرمان می‌شویم و اگر نبریم باید باز هم با پتروشیمی بازی کنیم.

هاشمی زمانی که از او سوالی مبنی بر داوری دیدار تیم‌اش برابر پتروشیمی پرسیده بود تاکید کرد: من تا کنون درباره داوری صحبت نکرده‌ام که این بار دومم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز