خبرگزاری کار ایران

پورحسن:

با کوچکترین مشکل، مهران برای همیشه محروم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۹۴

مجبور شدیم تا پذیرفتن مسئولیت این مسابقات و کنترل و تامین امنیت بازی توسط یکی از ارگان‌های مربوطه، از برگزاری مسابقات لیگ برتر در سالن مهران جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال از میزبانی سالن مهران برای یک بازی آن هم به صورت آزمایشی خبر داد.

به گزارش ایلنا، پس از محرومیت سالن‌مهران از برگزاری مسابقات میزان‌مشهد در لیگ‌برتر والیبال تا پذیرفتن مسئولیت برگزاری مسابقات لیگ برتر توسط کمیته‌انضباطی امنیتی استان خراسان‌رضوی، صبح امروز دوشنبه دهم آذرماه منوچهر پورحسن در خصوص محل برگزاری مسابقه میزان مشهد و تعاون گنبد گفت: با توجه به مسائل پیش آمده در مسابقات میزان‌مشهد در سالن مهران و رفتار و ازدحام تماشاگران و نداشتن مواردی مانند درب‌های ورود و خروج کافی و فاصله‌نزدیک و رفتار نادرست برخی از تماشاگر نماها مجبور شدیم تا پذیرفتن مسئولیت این مسابقات و کنترل و تامین امنیت بازی توسط یکی از ارگان‌های مربوطه، از برگزاری مسابقات لیگ برتر در سالن مهران جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان لیگ افزود: پس از درخواست باشگاه‌میزان و مذاکرات و مکاتبات فراوان با ارگان‌های مربوطه مقرر شد پیرو مصوبه جلسه کمیته امنیتی‌انتظامی مسابقات ورزشی خراسان‌رضوی ضمن انجام بلیت‌فروشی به میزان حداکثر ۸۰ در صد سالن، تامین‌امنیت لازم مسابقه برای تیم‌ها و تماشاگران و اضافه کردن ۳ درب ورود و خروج و اختصاص یک درب مخصوص تیم‌ها در سالن‌مهران به طور آزمایشی فقط یک بازی یعنی دیدار میزان‌مشهد و تعاون‌گنبد به طور آزمایشی در این سالن برگزار شود و پس از آن با توجه به گزارشات و روند برگزاری بازی و به خصوص رفتار تماشاگران درخصوص برگزاری مسابقات بعدی این تیم در سالن مهران تصمیم گیری خواهیم کرد.

پورحسن در پایان افزود: ما با برگزاری بازی در سالن‌مهران مشکل نداریم. ما با عدم تامین‌امنیت لازم برای شرکت‌کنندگان و تماشاگران مشکل داریم و معتقدیم باید یک ارگان مسئولیت این مسابقه را بپذیرد. حتی خود مسئولین امنیتی استان هم با برگزاری این مسابقات در سالن‌مهران موافق نبودند. به هرحال سعی می‌کنیم امسال در صورت به وجود نیامدن مشکلی مسابقات را در مهران برگزار کنیم، ولی اگر کوچیک‌ترین مشکلی به وجود آید، این سالن از میزبانی مسابقات لیگ برتر والیبال مردان محروم و مسابقات تیم میزان تحت هر شرایطی در سالن دیگر مثل سالن شهید بهشتی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز