خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

باقرزاده: یعقوبیان انتظارات را برآورده نکرد / رضایی به حریفان قدری خورد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۵۶

امیدورایم فردا در رقابت های انفرادی اسلحه سابر بتوانیم نتایج امروز را جبران کنیم. ما در این اسلحه شانس مدال داریم. مجتبی عابدینی و علی پاکدامن به ترتیب دو و سوم آسیا هستند.

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: علی یعقوبیان انتظارات ما را برآورده نکرد و با عملکردی ضعیف از مسابقات حذف شد.

به گزارش ایلنا، فضل الله باقرزاده بعد از حذف دو نماینده شمشیرباز ایران در بازی های آسیایی افزود: اصلا انتظار این را نداشتیم که یعقوبیان با ۵ باخت و یک برد از دور رقابت ها حذف شود. او انتظارات ما را برآورده نکرد و ضعیف ظاهر شد.

وی در خصوص عملکرد محمد رضایی، دیگر نماینده ایران در رقابت های انفرادی اسلحه سابر ادامه داد: رضایی واقعا خوب کار کرد. حتی شایستگی این را داشت که به جمع هشت نفر اول مسابقات هم راه پیدا کند اما مقابل حریف قدری بازی کرد و در مرحله یک شانزدهم نهایی باخت و حذف شد. به هر حال سطح رقابت های اسلحه اپه در آسیا بالاست و همه قهرمانان مطرح جهان از این قاره هستند. ما از عملکرد او راضی هستیم.

باقرزاده در پایان گفت: امیدورایم فردا در رقابت های انفرادی اسلحه سابربتوانیم نتایج امروز را جبران کنیم. ما در این اسلحه شانس مدال داریم. مجتبی عابدینی و علی پاکدامن هر دو از شمشیربازان خوب ما هستند که به ترتیب دو و سوم آسیا هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز