خبرگزاری کار ایران

تلاش می‌کنم به رقابت‌های جهانی برسم؛

براری: نمی‌دانم درباره این بدشانسی بزرگ چه بگویم / به خاطر پنی‌سیلین بدنم خشک شده بود

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۱۷۱

من در طول دوران فعالیتم در وزنه برداری هیچ گاه چنین آسیب دیدگی نداشتم. البته فکر می کنم با توجه به عفونت گلو و استفاده بیش از حد از داروی پنی سیلین، بدنم خشک شده بود.

محمدرضا براری که در فاصله سه روز تا اعزام به بازی های آسیایی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ پا شانس حضور در این رقابت ها را از دست داد، با ابراز ناراحتی از این اتفاق گفت: تمام تلاشم را می کنم تا در رقابت های جهانی بتوانم تیم ملی را همراهی کنم.

به گزارش ایلنا، دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی ۲۰۱۳ و یکی از شانس‌های کسب مدال کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: از اسفندماه گذشته در اردوهای تیم ملی حضور دارم و واقعا نمی‌دانم از این بدشانسی بزرگ چه بگویم. من در طول دوران فعالیتم در وزنه‌برداری هیچ‌گاه چنین آسیب‌دیدگی نداشتم. البته فکر می‌کنم با توجه به عفونت گلو و استفاده بیش از حد از داروی پنی‌سیلین، بدنم خشک شده بود و به همین خاطر زیر وزنه آسیب‌پذیرتر از همیشه بود.

براری در ادامه درباره زمان بازگشت به تمرینات گفت: متخصصان بخش MRI به من گفتند نیاز به ۲۵ روز استراحت مطلق دارم و در این مدت باید با انجام تمرینات فیزیوتراپی کم کم خودم را برای بازگشت به صحنه رقابت‌ها آماده کنم. البته برای انجام تمرینات بدنسازی منعی ندارم، اما به هیچ عنوان نباید به پاهایم فشار بیاورم.

وی در تشریح وضعیت مصدومیت خود گفت: به گفته پزشکان عضله پای راست من در حدود ۶۰ یا ۷۰ درصد دچار پارگی شده و با کوچکترین فشار امکان دارد این پارگی به صددرصد هم برسد که در آن صورت هیچ‌گاه به خوبی ترمیم نخواهد شد. با این حال من در این ۲۵ روز تمام تلاشم را می‌کنم تا به رقابت‌های جهانی برسم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز