خبرگزاری کار ایران

باید به تصمیم فدراسیون احترام بگذاریم؛

فداکار: با مبارزاتم حرف و حدیثی باقی نگذاشتم / اشتباه تاثیرگذاری رخ نداد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۲۷۴

در وزن ما به راحتی می‌شود صاحب مدال طلا شد، اما در اوزان دیگر حریفان قدرتمندی وجود دارد، با این حال باید به تصمیم فدراسیون مبنی بر اعزام یک نفر از بین من و گنج‌زاده احترام گذاشت.

عضو تیم ملی کاراته گفت: در وزن ما به راحتی می‌شود صاحب مدال طلا شد، اما در اوزان دیگر حریفان قدرتمندی وجود دارد، با این حال باید به تصمیم فدراسیون مبنی بر اعزام یک نفر از بین من و گنج‌زاده احترام گذاشت.

به گزارش ایلنا، کاراته‌کای وزن منهای ۸۴ کیلوگرم تیم ملی کاراته در مورد موفقیتش در مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: در این وزن دو حریف بسیار خوب داشتم که هر دو از نفرات باتجربه تیم ملی کاراته هستند. سلطانی کاپیتان تیم ملی ایران بوده و پورشیب رقیب قدرتمندی برای من بود، اما خوشحالم با شکست او به عضویت تیم ملی درآمدم. در مسابقات این وزن شاهد رقابت‌های نزدیک و خوبی بودیم اما من سعی کردم جوری تکنیک بزنم که هیچ حرف و حدیثی در آن باقی نماند.

فداکار در مورد داوری رقابت‌ها گفت: داوران نیز انسان هستند و شاید مرتکب اشتباهاتی شده باشند، اما معتقدم در وزن ما اشتباه تاثیرگذاری رخ نداد.

کاراته‌کای وزن منهای ۸۴ کیلوگرم تیم ملی درباره انتخاب یک نفر از میان اوزان مثبت و منفی ۸۴ کیلوگرم برای شرکت در بازی‌های آسیایی، گفت: بهترین شانس کسب مدال ما در بازی‌های آسیایی با وجود تنها یک حریف قدرتمند در هر کدام از این اوزان است، اما در نهایت اگر بنا به این تصمیم باشد که یک نفر از میان ما انتخاب شود باید به تصمیم فدراسیون احترام بگذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز