خبرگزاری کار ایران

از روند آماده سازی تیم رضایت دارم؛

زارع: اردوی بوداپست تاثیر زیادی در روحیه ملی پوشان داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۷۴۸

تمرینات وزنه برداری طاقت فرسا است و ایجاد تنوع در اردوها سبب می شود تحمل تمرینات دشوار برای وزنه برداران آسان تر شود. هم اکنون در کمپ بین المللی تاتا امکانات خوبی در اختیار ملی پوشان قرار دارد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران گفت: تغییر مکان اردوی تیم ملی از تهران به بوداپست در کشور مجارستان تاثیر به سزایی در روحیه ملی پوشان داشته و باعثشده است آنها تمرینات خوبی را در هفته نخست اردو انجام دهند.

به گزارش ایلنا، بهمن زارع یادآور شد که تمرینات وزنه برداری طاقت فرسا است و ایجاد تنوع در اردوها سبب می شود تحمل تمرینات دشوار برای وزنه برداران آسان تر شود. هم اکنون در کمپ بین المللی تاتا(بوداپست) امکانات خوبی در اختیار ملی پوشان قرار دارد.

وی اظهار کرد: به لحاظ شرایط آب و هوایی و امکانات موجود، کمپ بین المللی تاتا یکی از بهترین اردوهایی بوده که تیم ملی وزنه برداری در این چند سال اخیر تجربه کرده که این موضوع در وزنه هایی که آنها در تمرینات می زنند هم کاملا مشهود است.

زارع خاطر نشان کرد: من به عنوان سرمربی تیم از روند آماده سازی ورزشکاران رضایت کامل دارم و امیدوارم که با ادامه این روند در ۱۲ روز آینده تیم بتواند بهترین تمرینات را در اردوی تاتا داشته باشد.

هوای شهر تاتا، محل برگزاری اردوی ۱۸ روزه تیم ملی وزنه برداری این روزها بارانی و دمای هوا در این شهر در طول شبانه روز بین ۱۷ تا ۲۷ درجه سانتیگراد متغیر است.

تیم ملی وزنه برداری ایران متشکل از مجید عسکری، جابر بهروزی، مرتضی رضاییان، رسول تقیان، کیانوش رستمی، محمدرضا براری، نواب نصیرشلال، بهداد سلیمی، بهادر مولایی و رشید شریفی از ۱۵ تیر دور جدید تمرینات خود را در مجارستان آغاز کرده است و طبق برنامه، سوم مرداد ماه به تهران بازخواهد گشت.

حسین رضازاده رییس فدراسیون وزنه برداری نیز برای بازدید از کمپ تمرینی تیم ملی در شهر تاتا و همینطور دیدار با تاماش آیان رییس فدراسیون بین المللی یون امروز(یکشنبه) راهی مجارستان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز