خبرگزاری کار ایران

عبدالمحمدی:

۳ هفته مانده به مسابقات آسیایی نفرات را فیکس می‌کنیم

کد خبر : ۱۷۰۹۷۸

در مسابقات بین المللی ارومیه سه نفر را به اردوی تیم ملی فراخواندیم اما دیگر نفر جدیدی به جمع اردونشینان اضافه نخواهد شد چون فرصت کمی تا شرکت در مسابقات داریم.

مربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان گفت: قرار است پیش از حضور در مسابقات آسیایی، به یک تورنمنت بین‌المللی اعزام شویم و پیش از آن در یک مبارزه انتخابی تکلیف نفرات اصلی مشخص خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عبدالمحمدی در خصوص مبارزات انتخابی فردا(دوشنبه) اظهار داشت: به کاراته‌کاها استراحت کوتاهی دادیم تا در زمان مسابقه کارایی بهتری را داشته باشند و بر اساس داشته‌های فنی خودشان و نیز مواردی که در اردوها فرا گرفته‌اند، به میدان بروند. با توجه به شرایط ممکن است مهره‌های خوبی در برخی اوزان باشند و احتمال جابجایی با تشخیص کادر فنی وجود داشته باشد.

عبدالمحمدی روند آماده‌سازی تیم ملی را رو به جلو خواند و گفت: کاراته‌کاها از نظر فنی و جسمی با شرایط خوبی وارد اردو شده‌اند و وظیفه مربیان تیم ملی هماهنگی میان اعضا و شناسایی نقاط قوت و ضعف و برطرف کردن آنهاست؛ یعنی همانند یک تیم فوتبال که نیاز به هماهنگی دارد تا دستورات مربیان را به خوبی را در زمین به اجرا بگذارد.

مربی تیم کاراته نوجوانان و جوانان با تاکید بر اینکه هر مسابقه می‌تواند کاراته‌کاها را به شرایط ایده‌آل و بهتری نزدیک کند، گفت: حضور در هر مبارزه حس رقابت را میان افراد بیشتر می‌کند به شرط آنکه فاکتورهای برگزاری یک مسابقه خوب هم رعایت و فراهم شود.

وی درخصوص دعوت از نفرات جدید به اردوی تیم ملی گفت: در مسابقات بین المللی ارومیه سه نفر را به اردوی تیم ملی فراخواندیم اما دیگر نفر جدیدی به جمع اردونشینان اضافه نخواهد شد چون فرصت کمی تا شرکت در مسابقات داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز