خبرگزاری کار ایران

والیبال ایران آینده روشنی دارد

بروچیچ: کواچ زمان داشته باشد با ایران موفق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۸۹۶

او تجربه حضور در لیگ سری A ایتالیا را به عنوان مربی دارد و با پروجیا نتایج خوبی کسب کرده و می تواند با تیمی مثل را ایران در راه موفقیت هدایت کند.

رئیس فدراسیون والیبال صربستان و رئیس دپارتمان لیگ جهانی در FIVB که از تماشاگران ویژه هر دو دیدار دوستانه ایران و صربستان بود، پس از پایان دومین مسابقه از آینده روشن والیبال ایران بر لزوم وجود زمان برای موفقیت ایران با کواچ تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، الکساندر بروچیچ اظهار داشت: صربستان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و توانسته به سطح خوبی از آمادگی دست یابد. در این‌گونه مسابقات که جنبه دوستانه و تدارکاتی دارد، برد و باخت زیاد تفاوتی ندارد چراکه مربیان در این دیدارها در حال تست و امتحان هستند. دائما بازیکنان تغییر می‌دهند تا نسبت به آنها شناخت پیدا کنند. پس نتیجه چندان اهمیتی ندارد ولی برای شناخت ترکیب اصلی تیم مهم است.

بروچیچ درخصوص اسلوبودان کواچ سرمربی حال حاضر تیم ملی ایران گفت: سرمربیگری شغلی جذاب است. مخصوصا برای مربی جوان و با انگیزه‌ای مثل کواچ. او تجربه حضور در لیگ سری A ایتالیا را به عنوان مربی دارد و با پروجیا نتایج خوبی کسب کرده و می تواند با تیمی مثل را ایران در راه موفقیت هدایت کند.

بروچیچ با تاکید بر لزوم وجود زمان برای رسیدن والیبال ایران به موفقیت با کواچ گفت: ایران برای رسیدن به اهدافش و طی کردن پله‌های موفقیت نیاز به زمان دارد. چراکه کواچ به تازگی سرمربی این تیم شده است. ایران هم بازیکنان بزرگ و خوبی دارد. این مربی می‌تواند ایران را در مسیر موفقیت هدایت کند و من به شخصه برای والیبال ایران آینده خوبی را پیش بینی می‌کنم.

وی در پایان افزود: داورزنیخیلی وقت پیش از ما در خواست برگزاری کمپ تمرینی مشترک کرد. من در جواب به آنها گفتن این امکان‌پذیر است و از آن استقبال می‌کنیم، ولی در صورتی‌که ایران به لیگ جهانی راه پیدا کند و زمانی‌که این تیم به لیگ جهانی جهانی صعود کرد، خوشحال شدم. الان همان زمان است. ایران پله به پله مسیر موفقیت را طی کرده و اکنون خود را در جمع برترین تیم‌های والیبال رسانده و می‌تواند هر روز بهتر شود. من بسیار امیدوارم والیبال ایران آینده روشنی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز