خبرگزاری کار ایران

جام فجر را ۳۰ بهمن برگزار می‌کنیم؛

بلوطی: برکناری خانم قمی ربطی به انتقادات برادر وی نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۶۹

بعد از لغو مسابقات جام فجر که به خاطر بدی هوا بود، حالا در نظر داریم این رقابت‌ها را روز ۳۰ بهمن ماه جاری برگزار کنیم.

رئیس هیات جودوی استان تهران از برگزاری مسابقات جودوی جام فجر در روز ۳۰ بهمن ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های جودوی جام فجر قرار بود هفته گذشته در سالن شهیدان افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شود که به علت شرایط نامساعد جوی، این مسابقات لغو شد که حالا زمان برگزاری این پیکارها روز ۳۰ بهمن ماه جاری تعیین شده است.

داوود بلوطی رئیس هیات جودوی استان تهران دراین باره به خبرنگار ایلنا گفت: بعد از لغو مسابقات جام فجر که به خاطر بدی هوا بود، حالا در نظر داریم این رقابت‌ها را روز ۳۰ بهمن ماه جاری برگزار کنیم. در این پیکارها، دو وزن ۵۰ - و ۵۵ - کیلوگرم را نیز اضافه کردیم تا تیم ها با ترکیب کامل و نفرات زبده در این مسابقات شرکت کنند.

وی با اشاره به این که فعالیت‌های هیات جودوی تهران تنها به برگزاری مسابقات خلاصه نمی‌شود، خاطر نشان کرد: برنامه استعدادیابی نونهالان جمعه هر هفته برگزار می‌شود که در هر هفته دست کم ۶۰ نونهال به ورزشگاه شهید موگویی می‌آیند تا زیر نظر مربیان هیات شناسایی شوند.

بلوطی در ادامه درخصوص برکناری نایب رئیس بانوان هیات جودوی استان تهران اظهار داشت: مدت‌ها بود در نظر داشتیم نایب رئیس بانوان هیات را تغییر دهیم و البته به دنبال انتصاب خانم قدمگاهی بودیم که وی قبول نکرد. بالاخره تصمیم گرفتیم با برگزاری مراسمی، از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کنیم که این کار نیز انجام شد.

رئیس هیات جودوی تهران در پاسخ به این سوال که آیا برکناری نایب رئیس بانوان هیات استان تهران ربطی به انتقادات برادر وی(امیر قمی) نداشت، یادآور شد: نه، این دو مساله ربطی به هم ندارند. ما اگر این‌گونه رفتار کنیم، همان موقع که امیر قمی آن حرکت را در مسابقات جام رمضان انجام داد می‌بایست خواهرش را برکنار می‌کردیم، اما می‌بینید ۵ ماه بعد از این اتفاق نایب رئیس بانوان هیات را تغییر دادیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز