خبرگزاری کار ایران

ماجدی: دست فساد باید از فوتبال کشور قطع شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۷۴۳

رئیس هیئت فوتبال تهران می‌گوید در فوتبالی که اینقدر علاقه‌مند وجود دارد، برخی قصد نهادینه کردن فساد در آن را دارند و باید دست‌شان قطع شود.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی بعد از پایان بازی هوادار- پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، گفت: حضور یا عدم حضور تماشاگر به نظر نیروی انتظامی یا یگان ویژه بستگی دارد. فکر نمی‌کنم تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند به هزار نفر برسد. شاید هم کمتر از این تعداد بود.

وی در مورد حضور نمایندگان فدراسیون فوتبال در هنگام برگزاری مسابقه، عنوان کرد: بله نمایندگان ما حضور دارند. در این بازی آقای رفعتی و نماینده فدراسیون حضور داشتند.

رئیس هیئت فوتبال تهران، تصریح کرد: این بازی ویژه بود و فکر نمی‌کنم تنش آنچنانی به وجود آمده باشد به جز یک صحنه اتفاق خاصی نیفتاد. به جز تنها صحنه‌ای که یکی از بازیکنان با یگان ویژه تنش داشت.

ماجدی راجع به آخرین وضعیت فوتبال تهران و حواشی که باعث تعلیق برخی رقابت‌ها  شد، عنوان کرد: وقتی شنیدم مربیان و بازیکنان به عوامل برگزاری مسابقه تعرض می‌کنند و داور را کتک می‌زنند در هیئت فوتبال به این نتیجه رسیدیم که اگر بازی برگزار نشود بهتر است. شک نکنید با افرادی که این کارها را کردند،  با شدیدترین جرایم با آنها برخورد خواهیم کرد. کمیته انضباطی روی این پرونده در حال بررسی است و تا آخر همین هفته هم رأی اعلام خواهد شد. بهترین راه این بود که به همه ثابت کنیم اگر قرار باشد این اتفاقات تکرار شود، بازی انجام نخواهد شد.

وی افزود: مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول ما از 2 یا 3 ماه دیگر قرار است شروع شود. دنبال قوانین و مقررات جدید برای این دوره از مسابقات هستیم. ان‌شاءالله که بتوانیم در سال آینده با حداقل درگیری‌ها این کارها را انجام بدهیم. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد بررسی تبانی و فساد در فوتبال، تصریح کرد: چقدر خوب است که دستگاه‌های نظارتی به آن درجه از شناخت رسیدند که فساد اگر وجود دارد، باید برداشته شود. بنده به عنوان مدیر فوتبالی به این موضوع کمک خواهم کرد. اگر چیزی را بدانیم، خواهیم گفت و معرفی خواهیم کرد. باید دست این عزیزان را بوسید.

وی ادامه داد: بعضی قصد نهادینه کردن فساد در فوتبال را دارند و باید دست‌شان قطع شود. دَم کسانی که وارد این کار شوند و مشغول بررسی پرونده هستند، گرم! از این عزیزان می‌خواهم که تا ته قضیه بروند و شفاف آن را بررسی کنند. امیدوارم مثل بعضی موارد نباشد که تا یکی، دو مرحله بروند یکی دو نفر چند ماه محروم شوند اما اصل قضیه ادامه داشته باشد.

ماجدی در پاسخ به این سوال که فوتبال پایتخت همچنان با کمبود ورزشگاه روبه‌رو است آیا برای فصل بعد قرار است که ورزشگاه جدیدی به چرخه فوتبال تهران بازگردد، اظهار داشت: از برادر عزیزم آقای جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران باید تشکر کنم که واقعاً مشغول کشیدن زحمت برای دو ورزشگاه شهر قدس و تختی است و برنامه‌ریزی‌های خوبی هم انجام دادند. امیدوار هستم این 2 ورزشگاه، به ورزشگاه‌های کشور اضافه شود. احتمال صعود تیم‌های تهرانی به لیگ دسته یک زیاد است. اگر این اتفاق بیفتد واقعاً نیاز داریم که دو ورزشگاه شهر قدس و تختی به چرخه فوتبال کشور اضافه شوند در غیر این صورت با کمبود ورزشگاه مواجه خواهیم شد.

رئیس هیئت فوتبال تهران در مورد علت عصبانیت افشین پیروانی و آماده‌سازی دیرهنگام لیست، تصریح کرد: در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقه اعلام شده بود که سرپرست‌های دو تیم لیست تیم خودشان را دیر اعلام نکنند. ولی گویا لیست آماده اعلام به سرپرستان نبود. آقای پیروانی سوال می‌کرد که گفتیم کار انجام شده است و نماینده فدراسیون لیست‌ها را آماده کرده به داخل رختکن بروید و بگیرید. این موضوعی بود که به سرپرستان ابلاغ کرده بودند او می‌گفت عیب از ما نیست، عیب از شما است که دیر آن را آوردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز