خبرگزاری کار ایران

ماجدی: حضور ایران در تورنمنت کافا بستگی به نظر تاج و قلعه‌نویی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۱۵۲

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت که شرکت کردن تیم ملی در تورنمنت کافا منوط به تصمیم رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی است.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان در خصوص نشستی که به همراه حسین عبدی، سرمربی تیم نوجوانان با مهدی تاج برگزار شد، گفت: در این جلسه درباره دغدغه‌ها و مسائل مربوط به این تیم به بحث و تبادل نظر پرداختیم. رئیس فدراسیون در این نشست قول حمایت و همکاری دادند و تأکید کردند هر چه در توان فدراسیون فوتبال است از این تیم دریغ نخواهند کرد. ضمن اینکه از سرمربی تیم نوجوانان خواست تا این تیم در تداوم برنامه‌های قبل  با قدرت و صلابت در مسابقات جام ملت‌های فوتبال نوجوانان آسیا حاضر شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون درباره حضور خود و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دوحه قطر گفت: جلسه آنالیز مسابقات جام جهانی قطر با حضور سرمربیان تیم‌های شرکت کننده برگزار می شود که من به همراه قلعه‌نویی در این سمینار حضور خواهیم داشت. در این سمینار درباره روند رقابت‌های جام جهانی و آنالیز مسابقات بحث خواهد شد. این جلسه به مدت دو روز( 7 تا 9 می 2023) 8 تا 10 اردیبهشت ماه در دوحه قطر برگزار و دو روز بعد، قرعه کشی مسابقات جام ملت‌های فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.

عضو کمیته مسابقات کافا در خصوص حضور ایران در رقابت‌های کافا گفت: همانطور که در غرب و شرق آسیا رقابت‌های فوتبال، فوتسال در بخش بانوان و آقایان و در تمامی رده‌های سنی برگزار می‌شود، کافا نیز این تصمیم را گرفت تا برای اولین بار رقابت‌های تیم های ملی فوتبال بزرگسالان را برگزار کند. تیم‌های حاضر در مسابقات شامل ایران، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، تاجیکستان هستند و تیم عمان نیز در این دوره از  مسابقات به عنوان مهمان شرکت می‌کند.

ماجدی ادامه داد: یکی از رخدادهای خوب برای رشد فوتبال در منطقه آسیای مرکزی این است که  تیم‌های ملی A  به مصاف هم رفته و در روند رشد و توسعه قرار بگیرند چرا که مهمترین موضوع بحث رشد و توسعه فوتبال در آسیا است. اینکه تیم ملی به این مسابقات برود یا نه، بستگی به تصمیم سرمربی و رئیس فدراسیون دارد. تصمیم کافا این است که مسابقات در این رده سنی نیز برگزار شود و این برای نخستین بار است که در این سطح تیم‌ها به مصاف هم خواهند رفت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز