خبرگزاری کار ایران

عبدی: امیدوارم دیگر اردوهای تیم نوجوانان لغو نشود/ قول می‌دهم به جام جهانی می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۵۲۱

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان پس از کسب رتبه پنجمی تورنمنت بلاروس گفت: امیدوارم دیگر اردوهای ما لغو نشود زیرا در پنج ماه فقط یک اردوی خارجی داشتیم.

به گزارش ایلنا، حسین عبدی پس از کسب رتبه پنجم تیم ملی نوجوانان کشورمان در تورنمنت بلاروس، اظهار داشت: بازی آخر ما با نتیجه دو بر صفر تمام شد. البته می‌توانستیم بیشتر از این گل بزنیم اما در ۱۵ دقیقه پایانی ۱۰ نفره شدیم‌. داور خیلی بد و به سود تیم بلاروس سوت زد. در بیشتر بازی‌ها البته وضعیت داوری همین طور بود. این موضوع هم به خاطر ما نبود بلکه دلیلش این است که در این رده بیشتر از داورانی استفاده می‌‌کنند که در حال رشد هستند. در این بازی نیز تیم بلاروس در بحث سود بردن از اشتباهات داوری، چربش بیشتری داشت.

وی افزود: باید گزارش بهتری از کل بازی‌ها بدهم. قبل از بازی اول فقط ۳ روز اردو داشتیم. بچه‌ها ۲۰ روز کنار ما نبودند و مقداری از هماهنگی فاصله گرفته بودند. این نفرات در سن پایین هستند و بزرگسال نیستند که حرفه‌ای تمرین و بازی کنند‌‌. وقتی به اردوی ما رسیدند، توانستیم فقط ۲ روز تمرین کنیم‌. برخی بازیکنان نیز آسیب دیدگی یا گرفتگی داشتند. وقتی به اردو آمدند، فقط توانستیم یک هماهنگی ایجاد کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان اضافه کرد: قبل از حضور در بلاروس به ما گفته بودند زمین تورنمنت، چمن مصنوعی است اما این چمن مقداری فرق دارد. اگر بازی‌ها را ببینید متوجه می‌شوید توپ مقداری در زمین گیر می‌کند و بچه‌ها عادت ندارند. تمام تیم‌هایی که در تورنمنت بودند هم زبان روسی را بلد هستند و هم اینکه در این زمین‌ها به مراتب بیشتر از ما در این زمین‌ها بازی کرده‌اند. یعنی بابت بازی کردن راحت‌تر بودند.

عبدی اضافه کرد: بازی اول را با اقتدار بردیم. مقابل روسیه هم فوق‌العاده بودیم و در شرایطی که توانستیم تمام کارهای تاکتیکی را انجام بدهیم، روی ۲ سانتر مقداری روند تیم کند شد‌.  البته بچه‌ها در بازی سوم خسته شدند و هرچه فشار آوردند، تاجیکستان دفاع صرف کرده و ضد حمله می‌زد. در آن مسابقه گل‌های زیادی نزدیم. در یک صحنه خیلی ساده در شرایطی که دفاع ما می‌خواست پاس بدهد یا دریبل بزند، توپ را لو داد و ۲ بر یک عقب افتادیم. هرچه پس از آن گل فشار آوردیم، نتوانستیم گل بزنیم. در چنین وضعیتی احتمال ضد حمله خوردن است که متاسفانه این اتفاق به ضرر تیم ما افتاد.

وی خاطرنشان کرد: از روز صفر که دیروز بود کار خود را شروع کردیم. امروز اولین روزی است که بچه‌ها را داریم. امیدوارم بار دیگر اردوهای ما لغو نشود. در پنج ماه گذشته فقط ۳ اردوی ۱۰ روزه داخل ایران داشته‌ایم‌. برای اولین اردوی خارجی خود فقط ۳ روز تمرین کرده و به بلاروس آمدیم. رقبای ما در این مدت در کشورهای مختلف با تیم‌های فوق العاده بازی کرده‌اند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درمورد شانس صعود شاگردانش به جام جهانی زیر ۱۷ سال، گفت: قول می‌دهم این تیم به جام جهانی می‌رود. این را یادداشت کنید که امروز روز یک ایران است. دو بر صفر برنده شدیم و در شرایطی که می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم، ۱۰ نفره شدیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز