خبرگزاری کار ایران

مردم نباید نگران جدایی ولاسکو باشند؛

موسوی: می‌توانیم جزو ۴ تیم نهایی جام‌جهانی باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۲۱

خوشبختانه والیبال ما هم به سطحی رسیده که مربیان بزرگ والیبال دنیا خوشحال می‌شوند برای هدایت او انتخاب شوند.

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: جدایی ولاسکو از مربیگری تیم ملی والیبال خبر ناخوشایندی بود

محمد موسوی‌عراقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص خبر جدایی ولاسکو از تیم ملی والیبال بیان داشت: دلایل ولاسکو برای جدایی از تیم ملی قابل قبول است. آروزی آدم بزرگی مانند ولاسکو که مریبگری در کشورش است، قابل احترام بود. خوشبختانه والیبال ما هم به سطحی رسیده که مربیان بزرگ والیبال دنیا خوشحال می‌شوند برای هدایت او انتخاب شوند.

وی افزود: مردم هم نباید بابت جدایی ولاسکو نگران باشند، طی چند روز اخیر می‌شنوم که مردم می‌گویند با رفتن ولاسکو دیگر نتیجه نمی‌گیریم اما اینطور نیست، چراکه خوشبختانه والیبال کشورمان شکلی به خود گرفته که با یک تغییر مثل گذشته همه چیز برهم نخورد.

موسوی درخصوص قرعه کشی مسابقات جام جهانی والیبال گفت: در جام جهانی در قرعه‌ای قرار گرفته‌ایم که نه می‌توان گفت کار ما سخت است و نه می‌توان گفت حریفان آسانی داریم. گروه متوسطی است باید از این گروه صعود کنیم. قبل از این مسابقات هم در لیگ جهانی حاضر خواهیم بود که می توان به چشم یک تورنمنت تدارکاتی برای حضور در جام جهانی از آن استفاده کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: اگر در گروه‌بندی خوش‌شانس باشیم می‌توانیم جزو ‌۸ تیم و حتی ۴ تیم نهایی قرار بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز