خبرگزاری کار ایران

سلامتی بچه‌های مردم مهم است یا لیگ؟

عبدالمحمدی: هیچ تصمیمی برای کناره‌گیری از سوپر لیگ کاراته نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۹۳

هفته دوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته در حالی روز پنجشنبه به میزبانی شیراز برگزار شد که دو تیم آذرخودرو نوین قم و پرهام تهران غیبت داشتند که دلیل آن، لغو پروازها به شیراز بوده است.

سرمربی تیم کاراته پرهام، کناره گیری این تیم از مسابقات سوپر لیگ را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، هفته دوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته در حالی روز پنجشنبه به میزبانی شیراز برگزار شد که دو تیم آذرخودرو نوین قم و پرهام تهران غیبت داشتند که دلیل آن، لغو پروازها به شیراز بوده است.

محمد رضا عبدالمحمدی سرمربی تیم کاراته پرهام در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص خبر کناره‌گیری این تیم از سوپر لیگ کاراته خاطر نشان کرد: این خبر صحت ندارد و ما همچنان در سوپر لیگ حضور خواهیم داشت.

وی در ادامه در مورد غیبت تیم پرهام در رقابت‌های این هفته سوپر لیگ افزود: ما موفق نشدیم برای تمامی اعضای تیم بلیت تهیه کنیم، آن هم در شرایطی که ۳ روز قبل از سفر، کارهای مربوط به تهیه بلیت را پیگیری کردیم.

عبدالمحمدی با اشاره به اینکه سلامتی شاگردانش از هر چیزی مهمتر است، اظهار داشت: سلامتی بچه‌های مردم برای من از هر چیزی مهم‌تر است، حتی از کسب جام قهرمانی. شاید ما می‌توانستیم با اتوبوس، تیم را به شیراز اعزام کنیم، اما با توجه به بدی هوا با خطرات بسیاری روبرو بودیم.

مربی سازنده کاراته تهران ادامه داد: به نظرم بهترین کار این بود که مسابقات این هفته را تعطیل می‌کردند، همان‌طور که لیگ بانوان را تعطیل کردند.

وی در پایان در مورد احتمال ثبت یک شکست در پرونده تیم پرهام گفت: فعلا که خبری از این موضوع نیست، اما اگر چنین کاری را انجام دهند، عدالت را رعایت نکرده‌اند. وقتی بلیت نبود و پروازها کنسل شد، ما چه کار می‌توانستیم انجام دهیم؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز