خبرگزاری کار ایران

امامی پس از طلایی شدن: می خواستم نتیجه مسابقات جهانی را جبران کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۳۶۵

کشتی گیر ۷۴ کیلوگرم پس از کسب مدال طلا در بازی های آسیایی گفت که قصدش از کسب این مدال، جبران نتیجه جهانی بوده أست.

به گزارش ایلنا، یونس امامی پس از کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: خداروشکر ان شالله مردم عزیز کشور هم از این مدال طلا خوشحال شده باشند.

وی ادامه داد: در مسابقات جهانی اتفاقات خوبی برایم رخ نداد و به اینجا آمدم تا بتوانم اتفاقات خوبی را رقم بزنم انشالله که توانسته باشم و مردم ازمن راضی باشند.

امامی با اشاره به توقع مردم از کشتی گفت: توقع مردم به حق است. مردم از کشتی توقع دارند و این را دیگر همه می‌دانند ما هم همه تلاشمان را بخاطر مردم می‌کنیم تا شرمنده انها نباشیم.

امامی با اشاره به اینکه در این مسابقات دور به دور بهتر کشتی گرفت گفت: کشتی اول همیشه سختی‌های خودش را دارد تا به شرایط سالن و جو عادت کنی طول می‌کشد. در کشتی اول شرایطم بد نبود ولی عالی هم نبودم هرچقدر گذشت بهتر شدم. مرحله به مرحله پیش رفتم و برای هر کشتی برنامه داشتم.

امامی درباره شکست مقتدرانه‌ حریفش در دیدار فینال گفت: واقعیت فکر می‌کردم کشتی‌گیر ازبک به فینال بیاید ولی کشتی‌گیر ژاپن آمد. کشتی‌گیر خوبی بود و سعی کردم کم اشتباه کشتی بگیرم خداروشکر نتیجه داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز