خبرگزاری کار ایران

خانم پانگ را با خواهش و تمنا جذب کردیم؛

حیدری: فدراسیون ووشو پولی برای مربیان خارجی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۰۷

فدراسیون پولی ندارد که بخواهد با مربیان خارجی قرارداد ببندد. تنها خانم پانگ یان در تیم ملی بانوان فعالیت خواهد کرد که او را نیز با خواهش و تمنا جذب کردیم.

دبیر فدراسیون ووشو گفت: در حال حاضر مدیرانی داریم که ۱۰ جا کار می کنند. پس من هم می توانم به مسئولیت هایم برسم.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو، صیاد حیدری دبیر این فدراسیون، به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب شد.

حیدری در پاسخ به این سوال که آیا از نظر زمانی می‌توانید به اندازه کافی برای این دو پست حساس وقت بگذارید، به خبرنگار ایلنا توضیح داد: در حال حاضر برخی از مدیران ۱۰ مسئولیت دارند. من تنها دو سمت دارم که برای کار در آنها مشکلی نمی بینم.

مدیر جدید تیم های ملی ووشو در ادامه در خصوص برنامه های آینده تیم های ملی خاطر نشان کرد: نخستین اردوی آمادگی تیم ملی مردان اخیرا در زنجان به پایان رسید و قرار است روز شنبه دومین انتخابی این تیم برگزار شود. در مورد تیم بانوان نیز اعضای این تیم در حال حاضر در زنجان در اردو به سرمی برند و انتخابی آنها نیز سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون ووشو با بیان اینکه فدراسیون پولی برای استخدام مربیان خارجی ندارد، اظهار داشت: فدراسیون پولی ندارد که بخواهد با مربیان خارجی قرارداد ببندد. تنها خانم پانگ یان در تیم ملی بانوان فعالیت خواهد کرد که او را نیز با خواهش و تمنا جذب کردیم.

حیدری در پایان از سفر سرمربی چینی تیم ملی ووشوی بانوان کشورمان در روز یکشنبه هفته بعد خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز