خبرگزاری کار ایران

قانون فصل‌الخطاب ما است؛

صبور: صلاحیت کاندیداها براساس قانون احراز شده / هیچ‌گاه بیش از اختیارات عمل نخواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۲۵

کمیته فنی بر اساس قانون و اختیاراتی که دارد تاکنون عمل کرده و از این به بعد هم براساس اساسنامه کار خود را پیش خواهد برد.

عضو ۵ نفره کمیته ملی المپیک گفت: براساس قانون و اساسنامه صلاحیت کاندیداها احراز می‌شود.

محمدعلی صبور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به انتخابات اعضای کمیته ملی المپیک و شایعاتی که در این ارتباط وجود دارد، بیان داشت: من به دلیل فوت خواهرم چند روزی است که تهران نیستم، اما اخبار را کم و بیش دنبال کرده‌ام و باید بگویم کمیته فنی بر اساس قانون و اختیاراتی که دارد تاکنون عمل کرده و از این به بعد هم براساس اساسنامه کار خود را پیش خواهد برد.

وی ادامه داد: ما هیچ‌گاه بیشتر از اختیارات و آن چیزی که قانون می‌گوید عمل نخواهیم کرد و قانون فصل‌الخطاب ما است و در مجمع انتخابات المپیک هم قانون فصل‌الخطاب خواهد بود. دعا می‌کنم و ان‌شاءالله انتخابات خوبی را در روز مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک شاهد باشیم.

این عضو کمیته ۵ نفره تایید صلاحیت‌های نامزدهای کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا انتخابات خوبی را شاهد باشیم. در مورد اینکه گفته می‌شود انتخابات کمیته ملی المپیک مهندسی شده است، اطلاعی ندارم. کسانی که با مطرح کردن چنین اخباری فضا را مشوش می‌کنند خودشان باید پاسخگوی این عمل خود باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز