خبرگزاری کار ایران

طبق اساسنامه منعی برای حضور در مجمع ندارم؛

مرادی: امیدوارم انتخابات کمیته ملی المپیک سالم و شفاف برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۳۲

امیدوار بودیم اعضای هیات اجرایی طوری اساسنامه را تدوین می‌کردند که افراد بر طبق قوانین جاری کشور می‌توانستند در انتخابات کمیته ملی المپیک مشارکت جدی داشته باشند چراکه این کار، داوطلبانه است.

دبیر کل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا تاکید کرد که بهتر بود اعضای هیات اجرایی اساسنامه را به گونه‌ای تدوین می‌کردند که افراد طبق قوانین جاری کشور مشارکت جدی در انتخابات کمیته ملی المپیک داشته باشند.

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد ثبت‌نام خود برای پست‌های ریاست و دبیر کلی کمیته ملی المپیک گفت: بنده براساس ظرفیت‌هایی که در خود می‌بینم و به همین دلیل می‌توانم به ورزش کشور خدمت کنم، به عرصه انتخابات پای گذاشتم.

وی درخصوص سایر کاندیداهای احراز پست ریاست و دبیر کلی کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: من وارد این مباحثنمی‌شوم. البته به تمامی کاندیداها احترام می‌گذارم، اما در مجموع امیدوارم انتخابات پیش رو سالم و شفاف برگزار شود.

دبیر کل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا در واکنش به رد صلاحیت‌های اخیر افزود: من حرف خاصی در این‌باره ندارم. فقط امیدوار بودیم اعضای هیات اجرایی طوری اساسنامه را تدوین می‌کردند که افراد بر طبق قوانین جاری کشور می‌توانستند در انتخابات کمیته ملی المپیک مشارکت جدی داشته باشند چراکه این کار، داوطلبانه است.

کاندیدای ریاست و دبیر کلی کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شما عضو هیات رئیسه هیچ فدراسیونی نیستید و به همین دلیل شاید اجازه حضور در مجمع کمیته ملی المپیک را پیدا نکنید، اظهار داشت: بنده در حال حاضر تنها ایرانی هستم که دبیر کلی یکی از فدراسیون‌های آسیا را برعهده دارم و به همین جهت و طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک مشکلی بابت حضور در مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز