خبرگزاری کار ایران

محمدزاده: افزایش افسارگسیخته ارز، گریبان ورزشکاران را گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۶۴۱

مربی تیم موتای اعزامی به مسابقات جهانی بابت قیمت ارز و تاثیر آن روی عملکرد ورزشکاران گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، هادی محمدزاده مربی تیم موی تای اعزامی به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ مالزی گفت: متاسفانه بی پولی و افزایش افسارگسیخته نرخ ارز در کشور، گریبان ورزشکاران رشته های مختلف را گرفته و از مسئولان انتظار می رود با حمایت از فدراسیون ها و تخصیص بودجه مناسب، شرایط را برای اعزام تیم های ورزشی به مسابقات برون مرزی تسهیل کنند.

هادی محمدزاده افزود:  افزایش بی رویه نرخ ارز و‌ هزینه‌های چند برابری خرید بلیط، رشت های مختلف ورزشی را به ناچار و ‌برخلاف برنامه‌ها و مصلحت‌های فنی مجبور به اتخاذ سیاست انقباضی خواهد کرد و در صورت ادامه شرایط موجود بخش عمده ای از اعزام ها و فعالیت های ورزشی منتفی می شود.

وی عنوان کرد: در این بین قهرمانان رشته های رزمی نظیر موی تای، بیشترین آسیب را از شرایط بوجود آمده می خورند. چراکه از گذشته تا بحال، این رشته از حمایتهای لازم و درخور برخوردار نبوده و متولیان آن همواره بدون ریالی بودجه دولتی و تنها از طریق کمکهای شخصی و مردمی، توانسته اند برنامه های خود را به نفع ورزش کشور پیش ببرند.

مربی موتای در پایان یادآور شد: امیدوارم با تدبیر مسیولان شرایط اقتصادی کشور در آینده به گونه ای رقم خورد تا ورزشکاران فرصت افتخارآفرینی در میادین مهم جهانی را از دست نداده و فارغ از دغدغه های مالی، تنها در پی اهتزاز پرچم ایران و اثبات شایستگی هایشان در مقابل رقبا باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز