خبرگزاری کار ایران

پولادگر خبر داد:

تشکیل سازمان تیم‌های ملی تکواندو اجتناب‌ناپذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۸۴

فدراسیون در پی آن است تا امور مربوطه به تیم‌های ملی را به صورت متمرکز توسط این سازمان انجام دهد.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: ‌به واسطه گستردگی و تعدد تعداد تیم‌های ملی، تشکیل سازمان تیم‌های ملی امری اجتناب‌ناپذیر بود.

به گزارش ایلنا، سید محمد پولادگر با بیان این مطلب افزود: به واسطه گستردگی و تعدد تیم‌های ملی، تشکیل سازمان تیم‌های ملی امری اجتناب‌ناپذیر بود و با توجه به این امر، کمیته فنی فدراسیون، اقدامات کارشناسی و مطالعه بر روی این موضوع را از ۸ ماه گذشته آغاز و مصوبه تشکیل این کمیته در تاریخ ۲۳ اسفندماه سال گذشته توسط هیئت رئیسه فدراسیون تصویب شد.

وی بیان کرد: ‌ وجود حداقل ۵ تا ۶ رویداد رسمی، قاره‌ای و جهانی در هر سال، برگزاری اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی، ‌ اعزام ملی‌پوشان و گستردگی کار لزوم تشکیل یک سازمان مستقل با شرح وظایف مشخص است و فدراسیون در پی آن است تا امور مربوطه به تیم‌های ملی را به صورت متمرکز توسط این سازمان انجام دهد.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: پیش از این نیز مسابقات لیگ در ابتدای راه توسعه کمیته مسابقات فدراسیون برگزار می‌شد ولی افزایش تعداد تیم‌های حاضر در لیگ و تعدد مسابقات در رده‌های سنی مختلف باعثشد سازمان مستقلی تحت عنوان سازمان لیگ در فدراسیون تشکیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز