خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر ورزش انجام گرفت؛

۹ انتصاب جدید در فدراسیون های ورزشی / امضای حکم دو رئیس فدراسیون

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۷۶۳

وزیر ورزش و جوانان در احکامی جداگانه، اعضای هیات رییسه، خرانه دار، نایب رییس و رییس ۹ فدراسیون ورزشی را صادر ضمن اینکه حکم ریاست دو رئیس فدراسیون را امضا کرد.

وزیر ورزش و جوانان در احکامی جداگانه، اعضای هیات رییسه، خرانه دار، نایب رییس و رییس ۹ فدراسیون ورزشی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در این احکام محمود گودرزی وحید فدائی را به عنوان خزانه دار و جواد کریمی خضرا را به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو منصوب کرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین غلامرضا حیدری کردزنگنه را به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون شمشیربازی، حسین گروسی را به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو و عبدالامیر رزاز را به عنوان خزانه دار فدراسیون ورزش های سه گانه جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد.

گودرزی همچنین حسین اسفندیاری فر را به عنوان نایب رییس فدراسیون تنیس روی میز منصوب و حکم مسعود سلیمانی به عنوان رئیس فدراسیون اسکواش و هاشم اسکندری به عنوان رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد را صادر کرد.

وزیر ورزش و جوانان در احکام جداگانه ای نیز یزدان مویدی نیا را به عنوان نایب رئیس، علیرضا صیاد را به عنوان دبیر و علی خلیلی، محمد مهدی مظاهری و علی اصغر احمدی را به عنوان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو منصوب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز