خبرگزاری کار ایران

در مجمع انتخابات فدراسیون شنا؛

سجادی: انتخابات فدراسیون‌ها قانونی و طبق اساسنامه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۱۶

در حال حاضر موظف به اجرای تمامی قوانینی هستیم که در اساسنامه فدراسیون های ورزشی درج شده و همه موظف و پایبند به اجرای آن هستند.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از این پس تمامی مجامع انتخاباتی فدراسیون ها بر اساس اساسنامه و طبق مقررات برگزار می شود و به هیچ عنوان تشریفاتی نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، سید نصرالله سجادی در آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اظهار داشت: فدراسیون ها طی ۴ سال گذشته با فراز و نشیب های بسیاری در حوزه های مختلف به ویژه در مدیریت مواجه بودند. ما در ابتدای حضورمان در معاونت قهرمانی و حرفه ای تمامی مسایل مربوط به فدراسیون ها را مورد ارزیابی قرار دادیم و تصمیم به برگزاری مجامع انتخاباتی گرفتیم.

سجادی دراین نشسیت از روسای هیات های ورزشی استان ها به عنوان سهامداران اصلی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نام برد و گفت: تمامی مراحل انتخابات روسای فدراسیون های ورزشی بر اساس اساسنامه خواهد بود و هیچ اقدامی در این حوزه تشریفاتی نخواهد بود. من به عنوان رییس مجمع تمامی موارد قانونی را رعایت کرده و در برگزاری مجامع و در جهت برگزاری انتخاباتی سالم مورد توجه قرار خواهم داد.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: در حال حاضر موظف به اجرای تمامی قوانینی هستیم که در اساسنامه فدراسیون های ورزشی درج شده و همه موظف و پایبند به اجرای آن هستند.

وی ادامه داد: هریک از شما اگر احساس می کنید اساسنامه نیاز به تصحیح یا تکمیل دارد باید در این مجامع عنوان کنید و موارد در راستای اعتلا و ارتقای ورزش مورد توجه قرار خواهد گرفت.

سجادی در ادامه نقش نظارتی هیات های ورزشی را مورد تاکید قرار داد و گفت: شما صاحبان اصلی این رشته هستید و باید در مجامع حضور پررنگ تری داشته باشید. هر فدراسیون باید تنها ۶ ماه توسط سرپرست اداره شود، این در حالی است که بسیاری از فدراسیون های ورزشی به مدت ۲ سال به صورت سرپرست اداره شده اند و این بر خلاف قانونی است که به صراحت در اساس نامه ذکر شده است. هم اکنون ۱۹ فدراسیون داریم که ۱۱ تای آنها توسط سرپرست اداره می شوند و مابقی تا پایان سال دوران ریاست آنها به پایان خواهد رسید.

وی در این نشست به ماده ۵ اساسنامه اشاره و تصریح کرد: برابر اساسنامه باید روسای هیات ها در مجامع حضور داشته باشند و انتخابات با حضور آنها برگزار شود.

سجادی ادامه داد: این موضوع به رای گذاشته می شود و در صورت موافقت انتخابات انجام خواهد شد. اگر برگزاری انتخابات دچار مشکل شد و شبهه یا مسئله ای در حوزه برگزاری انتخابات به وجود آمد، ان را بیان کنید تا مغایر با اصول و قوانین حرکت نکرده باشیم.

در این نشست موضوع برگزاری مجمع انتخاباتی به رای گذارده شد که با اکثریت آرا برگزاری آن به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز