خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های سال ۹۴ تصویب شد؛

شهنازی: برای حمایت از فدراسیون‌ها دریغ نکردیم / بدهی سال ۹۱ در مجمع مطرح نشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۹۶

متولی اصلی تعیین اساسنامه فدراسیون ها وزارت ورزش و جوانان است و این وزارتخانه این موضوع را پیگیری و بزودی اساسنامه جدید فدراسیون ها تدوین تا برای تصویب نهایی مراحل قانونی خود را سپری کند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در طول یک سال گذشته در حمایت از فدراسیون ها دریغ نکردیم و نسبت به وضعیت تمامی فدراسیون ها توجه لازم شده است.

به گزارش ایلنا، شاهرخ شهنازی که در پایان چهل و دومین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: این مجمع طبق رسالت قانونی که داشتیم، برگزار شد و در آن گزارش عملکرد مالی و برنامه سال آینده مورد بررسی قرار گرفت و اعضا نیز نظرات خود را ارایه کردند. در این مجمع برنامه های سال ۹۴ تصویب شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد مطرح شدن بدهی سال ۹۱ این کمیته در چهل و دومین مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی المپیک گفت: در این نشست موضوع بدهی مالی سال ۹۱ مطرح نشد بلکه حسابرس آن نکاتی را عنوان کرد که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی در مورد پیگیری این کمیته برای تعیین اساسنامه فدراسیون ها گفت: متولی اصلی تعیین اساسنامه فدراسیون ها وزارت ورزش و جوانان است و این وزارتخانه این موضوع را پیگیری و بزودی اساسنامه جدید فدراسیون ها تدوین تا برای تصویب نهایی مراحل قانونی خود را سپری کند.

شهنازی یادآور شد: در صورتی که کمیته بین المللی المپیک در زمینه تعیین اساسنامه فدراسیون ها نظری داشته باشد با کمیته ملی المپیک ایران مکاتبه می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز