خبرگزاری کار ایران

بهروز عطایی : رقابت لبنیات هراز و پیکان یک بازی ساده بود/ از کیفیت بازی راضی نبودم

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۰۱۸

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل می گوید: بازی با کیفیتی نبود و تیم‌پیکان پاسور هایش را در اختیار نداشت و نتوانستیم ویژگی های فنی دو تیم را ببینیم.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال هراز آمل پس از برد سه بر صفر تیمش مقابل تیم پیکان در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه ، هفته اول معمولا برای همه تیم ها سخت است، بیان کرد: تیم ها از یکدیگر شناخت کافی ندارند و در هفته های ابتدایی لیگ تیم ها نمی توانند بر اساس آنالیز مقابل یکدیگر قرار بگیرند ، تیم ها از داده های داخل بازی باید استفاده کنند تا به پیروزی برسند.

وی تصریح کرد: به شخصه از کیفیت این بازی راضی نبودم به دلیل اینکه تیم پیکان بصورت کامل مقابل ما بازی نکرد و پاسورهایش را در اختیار نداشت و به همین موضوع سبب شد تا نتوانیم‌ویژگی های تاکتیکی دو تیم را ببینیم و ما امروز شاهد یک بازی ساده بودیم.

سرمربی لبنیات هراز آمل با عنوان اینکه کیفیت بازی های لیگ‌برتر باید بالا باشد،افزود: در سالی هستیم که سال آینده مسابقات المپیک را در پیش داریم ، کیفیت رقابت های لیگ‌برتر باید بالا باشد و لیگ به شکل درستی اجرا شود تا بازیکنان آماده و تاکتیک پذیر در جریان لیگ پرورش پیدا کنند که تیم ملی خوبی برای رقابت های المپیک‌ داشته باشیم.

بهروز عطایی ادامه داد : رقابت تیم های هراز و پیکان بازی با کیفیتی نبود اما از نتیجه بدست آمده راضی هستم و امیدوارم در ادامه لیگ شاهد بازی های با کیفیت تری باشیم.

وی درباره سه بازیکن تیم‌ پیکان که به ویروس کرونا مبتلا شدند، گفت: ما در تیم هراز هم دوست نداشتیم با تیمی بازی کنیم که پاسور ندارد ولی این موضوع سبب شد ما بازی راحت تری داشته باشیم، فدراسیون اگر سخت مقابل موضوع بازیکنان کرونایی تیم ها ایستادگی نکند و دقیق به این موضوع نپردازد ممکن است هر هفته دچار شائبه بشویم و تیم ها قادر به بازی نشوند.

سرمربی لبنیات هراز در پایان متذکر شد: باشگاه ها باید از بازیکنان خود مراقبت کنند ، اینکه برخی بازیکنان به این بیماری مبتلا شوند و نتوانند بازی کنند از کیفیت بازی ها کم می کند و امیدوارم شاهد اتفاقات خوب و ریشه کن شدن ویروس کرونا باشیم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز