خبرگزاری کار ایران

نوری: آماده بازی با کلن هستیم / به بازیکنان مسئولیت پذیر نیاز دارم

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۶۱۸

سرمربی موقت تیم هرتابرلین درخصوص بازی روز شنبه گفت: ما در تیم رقابت زیادی داریم، بنابراین سطح بالایی از آموزش را داشتیم. این را بگویم که برای بازی شنبه آماده هستیم.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال هرتابرلین در هفته بیست و سوم رقابت‌های بوندس لیگا باید به مصاف تیم کلن برود. هرتابرلین که هفته گذشته با سرمربیگری الکس نوری، مربی ایرانی-آلمانی موفق به شکست پادربورن شد برای دومین بازی پیاپی پس از استعفای یورگن کلینزمن با هدایت نوری به میدان خواهد رفت.

نوری در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: " فضای داخل تیم بسیار خوب است. ما در طول هفته متمرکز کار کردیم. ما در تیم رقابت زیادی داریم، بنابراین سطح بالایی از آموزش را داشتیم. این را بگویم که برای بازی شنبه آماده هستیم".

او ادامه داد: "به بازیکنانی نیاز داریم که مسئولیت پذیر باشند. در مقابل پادربورن دیدید که پسران برای آن آماده هستند و هر چیزی که داشتند را در زمین پیاده کردند. برای من مهم است که همه بازیکنان را با ارتباط آنها در اختیار داشته باشم تا به آنها انتظارات و چشم اندازها را نشان بدهیم. این برای ما فرصتی خواهد شد تا بیشتر گلزنی کنیم و موقعیت‌های بیشتری را خلق کنیم. اما این فرایندی است که به اعتماد به نفس نیز مرتبط است. ما اطمینان داریم که در مسیر درست هستیم".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز