خبرگزاری کار ایران

ابراهیم‌زاده محتمل‌ترین گزینه؛

در انتظار معرفی جانشین منصوریان در ذوب آهن

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۱۱۰

باشگاه ذوب آهن در حالی از 3 گزینه نهایی هدایت تیم خود نام برد که گفته می‌شود منصور ابراهیم‌زاده نزدیک‌ترین فرد به نیمکت این تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه ذوب آهن مدتی است که پس از قطع همکاری با علیرضا منصوریان، بدون سرمربی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و حتی دیدار پایانی نیم فصل نخست خود را هم با هدایت موقت حسین استکی و محمد صلصالی انجام دادند و با گذشت چند هفته از آن ماجرا هنوز درگیر انتخاب سرمربی جدید هستند.

در روزهای گذشته گزینه‌هایی پیرامون نیمکت ذوب مطرح شدند که یک به یک از میان برداشته شدند. مهدی تارتار صحبت‌هایی با مسئولان اصفهانی داشت ولی به توافق نرسیدند و حالا در آستانه بازگشت به نفت قرار دارد.

رسول خطیبی هم گزینه دیگر ذوبی‌ها بود که روز گذشته با تیم دسته اولی آلومینیوم به توافق رسید و قید همکاری با سبزپوشان اصفهانی را زد.

ذوبی‌ها از همان ابتدا مذاکراتی با ابراهیم‌زاده داشتند و او گزینه اصلی آنها برای هدایت این تیم بود ولی درخواست فرصت و قرارداد 2.5 ساله باعث شد مسئولان باشگاه عقب نشینی کنند ولی وی به عنوان گزینه در صورت عدم توافق با سایرین هنوز مد نظر باشگاه قرار داشت.

روز گذشته باشگاه ذوب آهن اعلام کرد قرار است به زودی سرمربی جدید معرفی شود و این اتفاق امروز شنبه رخ می‌دهد.

از دراگان اسکوچیچ، علی دایی و منصور ابراهیم‌زاده به عنوان گزینه‌های نهایی باشگاه یاد شده و این در حالیست که اسکوچیچ با نفت آبادان قرارداد دارد و بعید است تیم خود را رها کند و به ذوب آهن برود.

از سوی دیگر علی دایی در مرحله قبلی مذاکره با ذوبی‌ها به پیشنهاد این باشگاه جواب منفی داده و اعلام کرد در حال حاضر قصد بازگشت به فوتبال را ندارد و مطرح شدن دوباره نامش به عنوان گزینه کمی عجیب است.

از اصفهان خبر می‌رسد که گزینه محتمل نیمکت ذوب آهن همان منصور ابراهیم‌زاده است و اگر در مذاکرات نهایی اتفاق دیگری نیافتد او امروز به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد و کارش را روی نیمکت ذوب آهن شروع می‌کند.

البته ابراهیم زاده اختلافی با مدیران باشگاه در مورد کادرفنی و دستیارانش داشت و به همین دلیل در دور قبلی مذاکرات به توافق نرسید ولی به نظر می‌رسد این مشکلات امروز رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز