خبرگزاری کار ایران

فرصت 3 ساله، شرط ابراهیم‌زاده برای بازگشت

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۱۴۴

سرمربی مورد نظر ذوبی‌ها در پاسخ به پیشنهاد این تیم یک شرط گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن که این روزها به دنبال معرفی سرمربی جدید خودش است در چند روز اخیر مذاکراتی با منصور ابراهیم‌زاده داشت و گزینه اول این باشگاه برای جانشینی منصوریان است.

ابراهیم‌زاده که در حال حاضر خارج از ایران زندگی می‌کند و چند تجربه اخیر مربیگری او با موفقیت همراه نبوده و در آخرین حضورش در اصفهان چند هفته هدایت سپاهان را بر عهده داشت که نتیجه بخش نبود و در نهایت جایش را به امیر قلعه‌نویی داد.

سرمربی مورد نظر ذوبی‌ها برای پذیرش پیشنهاد این تیم مردد است و به مسئولان باشگاه گفته در صورتی برای هدایت این تیم به ایران بر می‌گردد که فرصت کافی در این تیم به او داده شود.

ابراهیم‌زاده درخواست فرصت 3 ساله (تا پایان لیگ بیست و یکم) از مسئولان ذوب آهن دارد به این صورت که نیم فصل لیگ حال حاضر و فصل بعدی به صورت قطعی و فصل سوم به صورت توافقی باشد ولی پیشنهاد ذوبی‌ها قرارداد مشروط تا پایان فصل بعدی است که در صورت نتیجه گرفتن در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم برای فصل بعد تمدید شود.

باید دید اختلاف ذوبی‌ها با سرمربی سابق خودشان در نهایت حل شده و به همکاری منجر می‌شود یا این باشگاه سایر سراغ گزینه‌ها خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز