خبرگزاری کار ایران

شماره ۹ استقلال را به آقاخان ندادند؛

بازگشت تیام به استقلال منتفی شد؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۴۱۰

برخلاف وعده‌ای که استقلالی‌ها پیش از این به مرتضی آقاخان داده بودند، او نمی‌تواند در فصل جدید پیراهن شماره 9 را بر تن کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مرتضی آقاخان، مهاجم فصل گذشته پیکان روز گذشته با عقد قراردادی رسماً به عضویت استقلال تهران درآمد و اولین خرید فصل جدید این تیم لقب گرفت.

بحث پیوستن آقاخان به استقلال از چند هفته قبل رسانه‌ای شده بود و آبی‌پوشان مدتی است که مشغول مذاکره با این بازیکن بودند و در نهایت توافق نهایی حاصل شد.

نکته حائز اهمیت این میان بدقولی استقلالی‌ها در مورد دادن پیراهن شماره 9 به این بازیکن بود. آقاخان که علاقه خاصی به این شماره پیراهن دارد و در پیکان هم آن را بر تن می‌کرد، در مذاکرات اولیه خود با استقلال قول پوشیدن آن را از مسئولان باشگاه گرفته بود و حتی برایش از آرش برهانی، مهاجم سابق استقلال که این شماره را بر تن می‌کرد رخصت گرفته بود ولی در مراحل پایانی مذاکرات استقلالی‌ها به او گفتند فعلاً امکان پوشیدن این شماره برایش وجود ندارد.

دلیل این موضوع تغییر شرایطی است که در خط حمله استقلال ایجاد شده است. شفر ابتدا علی قربانی را در فهرست مازاد خود قرار داده بود و قصد نداشت این بازیکن را فصل آینده هم در اختیار داشته باشد ولی به دلایلی تصمیمش تغییر کرده است.

قربانی فصل گذشته شماره 9 استقلال را بر تن می‌کرد و اگر از این تیم جدا می‌شد این شماره خالی می‌شد و مشکلی برای دادنش به آقاخان نداشتند ولی حالا که او ماندنی شده است، نمی‌توانند شماره‌اش را به بازیکن جدید بدهند.

به نظر می‌رسد تغییر عقیده در حفظ علی قربانی ارتباط مستقیمی با به بن‌بست خوردن مذاکرات استقلالی‌ها با تیام داشته باشد. آبی‌پوشان در روزهای اخیر تلاش زیادی برای نگه‌داشتن تیام و تمدید قرارداد با او داشتند و در این زمین هر روز اخبار ضد و نقیضی منتشر می‌شد که باعث سردرگمی هواداران این تیم شده بود ولی هرچه زمان جلوتر رفت به نظر می‌رسد تیام از استقلال دورتر شد و حالا ظاهراً مسئولان باشگاه از حفظ او ناامید شده و به همین منظور می‌خواهند علی قربانی را حفظ کنند.

باید تا چند روز آینده صبر کرد تا موضع رسمی باشگاه استقلال در مورد به بن‌بست خوردن مذاکره با تیام و ماندنی شدن علی قربانی مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز