خبرگزاری کار ایران

واکنش آقاخان به شایعه درخواست مالی سنگینش از استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۴۰۰

مهاجم فصل گذشته پیکان و بازیکن مدنظر استقلال در پیامی به شایعات اخیر در مورد خودش واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی آقاخان مهاجم فصل گذشته پیکان در لیست خرید استقلال قرار دارد و طرفین با یکدیگر مذاکراتی را نیز انجام داده‌اند. طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر درخواست بالای آقاخان برای حضور در استقلال مطرح شده است که با واکنش وی همراه بود که متن منتشر شده توسط او را می‌‌خوانید:

"با عرض سلام و ادب خدمت همه دوستداران فوتبال به خصوص هواداران فهیم، با فرهنگ استقلال که طی این مدت به هر طریقی نسبت به من لطف داشتند و امیدوارم اگر قرار و قسمت این بود که افتخار پوشیدن پیراهن تیم بزرگ استقلال را داشته باشم بتوانم این محبت را جبران کنم.

بعد از هجمه‌های ناحق و نادرست این چند روز علیه من که گفته شد از استقلال درخواست مالی بالایی داشته‌ام ذکر چند نکته را لازم دیدم تا هواداران استقلال و دیگر اهالی فوتبال در جریان آن باشند.

در جلسه‌ای که با آقای پندار توفیقی داشتم و جا دارد از ایشان بابت راهنمایی‌های برادرانه‌شان تشکر کنم در فضایی کاملاً صمیمی در مورد مسائل مختلف صحبت شد و اصلاً در مورد مسائل مالی بحث آنچنانی نشد که حالا این چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود.

در این جلسه که بسیار دوستانه و صمیمی تا پاسی از شب به طول انجامید تنها پیشنهاد‌هایی از طرف مدیر برنامه‌های من به آقای توفیقی داده شد که بیشتر در قالب صحبت‌های مقدماتی بود و قرار شد در جلسه بعد در این مورد صحبت شود و به هیچ عنوان شروط مالی سخت و دشواری از سوی بنده گذاشته نشد که بعضی از دوستان اینچنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند.

همیشه برای من نام باشگاه و هواداران آن که بدون چشمداشت به چیزی در سرما و گرما کنار تیم‌شان هستند ارزش بالایی دارد چرا که آنان هستند که به بازیکن و نام باشگاه اعتبار، بزرگی و جلا می‌بخشند.

در همین خصوص بنده همین‌جا به استحضار همه هواداران استقلال که من را مورد لطف خودشان قرار دادند می‌رسانم همیشه در مذاکرات مسائل مالی اولویت سوم و چهارم من بوده و هست و حالا چه برسد که این باشگاه، باشگاهی همچون استقلال باشد. تقاضا دارم به حواشی توجه نکنید و قطعاً اگر قسمت به پوشیدن پیراهن استقلال باشد بهترین تصمیم گرفته خواهد شد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز