خبرگزاری کار ایران

اگر خونه به خونه لیگ برتری شود؛

حضور سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۲۲۴

تیم خونه به خونه در صورت صعود به لیگ برتر با سرمربی اسبق جواد نکونام وارد مذاکره می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خونه به خونه بابل که تا هفته پایانی مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول برای صعود به لیگ برتر شانس داشت با وجود برتری برابر برق شیراز آنها با تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی مازندران از ناکامی بزرگی را تجربه کردند تا همین شکایت تیم بابلی به فدراسیون فوتبال را در پی داشته باشد. مسئولان این باشگاه با ارایه مستنداتی معتقد بودند در بازی نساجی برابر راه آهن تبانی صورت گرفته و با اثبات آن می‌توانند به لیگ برتر برسند.

بیشتر از یک ماه از این شکایت می‌گذرد و مدارک خونه به خونه توسط کمیته اخلاق بررسی شده اما جواب مشخصی در این رابطه اعلام نشده است. قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه چند روز پیش در محفلی که طرفداران نماینده بابل در آن حضور داشتند، اعلام کرد رای نهایی پرونده شکایت روز یکشنبه هفته آینده اعلام می‌شود.

البته بعید به نظر می‌رسد رای فدراسیون فوتبال به بازگشت نساجی به لیگ یک و صعود خونه به خونه به لیگ برتر باشد و از این رو بابلی‌ها تصمیم دارند از روش دیگری به سطح اول فوتبال ایران برسند.

محمدرضا زنوزی مالک جدید تراکتورسازی تبریز تصمیم دارد امتیاز باشگاه گسترش فولاد را به مزایده بگذارد و در این راستا خبر می‌رسد مشتری جدی این تیم قاسم حسن زاده است. هرچند هنوز تواقفنامه‌ای بین طرفین امضا نشده و معلوم نیست امتیاز باشگاه گسترش فولاد به مالک خونه به خونه منتقل می‌شود یا خیر، گزینه‌های سرمبیگری این تیم در لیگ برتر هم مشخص شده است!

طبق شنیده‌ها اگر خونه به خونه موفق شود از این طریق به لیگ برتر راه پیدا کند، گزینه اول هدایت آنها سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید است که سابقه هدایت مسعود شجاعی و جواد نکونام در تیم اوساسونا را هم در کارنامه دارد. خوزه آنتونیو کاماچو نام سرمربی است که به احتمال بسیار زیاد هدایت خونه به خونه در لیگ برتر را در دست می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز