خبرگزاری کار ایران

صحبت های جالب مسعود شجاعی در استانه اولین بازی با پیراهن تیم جدید

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۱۴۹

مسعود شجاعی رد آستانه اولین بازی با پیراهن تیم جدیدش صحبت های جالبی را انجام داد.

به گزارش ایلنا، مسعود شجاعی تا ساعاتی دیگر اولین بازی خود را برای تیم آ اِ ک آتن در سوپرلیگ یونان برگزار می کند. وی درباره حضورش در این تیم یونانی اظهار داشت: دلیل حضور من خیلی ساده است. آاِک جزو بزرگترین تیمهای یونان به حساب می آید و خوشحالم که الان اینجا هستم. می دانم که مربی تیم من را از اسپانیا زیر نظر دارد. او مربی بزرگی است. ما برای قرار گرفتن در صدر جدول رده بندی در چالش هستیم. آرزوی هر بازیکنی در این تیم‌ان است که به مقام قهرمانی لیگ دست پیدا کنیم.

وی در ادامه افزود: ما هدف کشترکی داریم. به شخصه هدفم این است که به تیم در رقابت های لیگ و لیگ اروپا کمک کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. ما می توانیم مقام قهرمانی در جام حذفی را اینجا در لیگ هم تکرار کنیم.

شجاعی همچنین خاطرنشان کرد: من فقط دو مسابقه را از دست دادم اما خیلی وقت را با تیم قبلی ام تمرین نکردم. چیزی که الان مدنظر دارم آن است که تمام توانم را برای رسیدن به فرم 100 درصد انجام دهم. تمرینات شخصی ام را داشته ام اما بین تمرین شخصی و تمرین با تیم تفاوت های زیادی است. من در لاس پالماس تمریناتی را انجام دادم.

هافبک اسبق پانیونیوس در پایان اذعان داشت: بازی امشب ما اصلا اسان نیست. به بازی می رویم تا فقط سه امتیاز را کسب کنیم. ما هر بازی را برای برد به میدان می رویم. امیدوارم به تیمم کمک کنم. مثل تمام بازیکنان جهان هم دوست دارم که گل بزنم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز