خبرگزاری کار ایران

تعریف و تمجیدهای سرمربی اسبق رئال مادرید از مسعود شجاعی

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۱۲۲

آنتونیو کاماچو به تمجید از مسعود شجاعی پرداخت.

مسعود شجاعی، مهاجم ایرانی پانیونیوس یونان روز گذشته به تیم آ.اک یونان ملحق شد تا پایان این فصل برای این تیم آتنی توپ بزند. در این راستا سایت کانون هواداران آ.اک به سراغ خوزه آنتونیو کاماچو، سرمربی سرشناس اسپانیایی که همه او را با پیراهن رئال مادرید و نیمکت کهکشانی‌ها به یاد دارند، رفته است تا درباره شجاعی که به مدت ۳ سال در سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ سرمربی او در اوساسونا بوده است، پرس و جو کند که به شرح زیر است:

وی در ابتدا راجع به مسعود شجاعی و توانایی هایش گفت: او بازیکنی سریع و با تکنیک بالا است. در آن زمان او بازی خوبی را از خود به نمایش می گذاشت و در هماهنگی تیم تاثیری بسزایی داشت. به نظرم او در آن زمان برای تیم اوساسونا بازیکن بسیار مهم و با ارزشی بود تا به نتایج مورد نظر برسد.

کاماچو در پایان گفت: مسعود بازیکن بسیار خوبی است و دارای شخصیت ممتازی است. او همیشه کار خودش را انجام می‌داد. در زمان من حضورش در تیم اوساسونا حیاتی بود. او رابطه بسیار خوبی با همبازی‌هایش و مربیان داشت و ما تیمی کامل بودیم و او هیچ مشکلی نداشت. او زمانی که به اردوی تیم ملی کشورش می‌رفت در زمان مقرر به باشگاه برمی‌گشت و یک بازیکن حرفه‌ای خوب بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز