خبرگزاری کار ایران

باید ما را جزو مدعیان بدانند؛

لطفی: با شکست پیکان دوباره روی ریل خوش شانسی حرکت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۷۱۴

مدافع پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد با برتری برابر پیکان آنها جزو مدعیان باقی بمانند.

مجتبی لطفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شروع پارس جنوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: واقعا بازی سختی برابر گسترش فولاد داشتیم. با توجه به نتایجی که در نیم فصل اول گرفته بودیم انتظارها از ما زیاد بود. در این بازی فشار زیادی روی گسترش آوردیم و سوای اینکه توپ هایما گل نشد روی دو غافلگیری گل خوردیم.

او ادامه داد: بحث داوری این بازی را به کارشناسان واگذار می‌کنیم. دروازه بان و خط دفاعی گسترش فولاد یکی از بهترین روزهایشان را گذراندند. ما روی ضربات آخر کم دقت بودیم. طبیعی بود که دوست نداشتیم در خانه شکست بخوریم. امیدواریم به زودی به شرایط خوبمان برگردیم.

هافبک پارس جنوبی درباره رویارویی با پیکان تهران گفت: صد در صدر بازی دشواری داریم و آنها خیلی سرحال هستند. فوتبال زیبایی بازی می‌کنند و همچنین در نتیجه گیری موفق بوده اند. با توجه به شرایط آنها و تساوی هفته پیش، حریف سختی را پیش رو داریم. امیدواریم با شکست پیکان تاثیر منفی روی تیم را پاک کنیم و دوباره روی ریل خوش شانسی حرکت کنیم.

او افزود: به هر حال نمی‌شود نام نتایج گذشته را خوش شانسی بگذاریم و هفته‌های اخیر چند بازیکن ما مصدوم بودند. تمام تلاشمان را برای رقم خوردن بهترین نتیجه به نمایش گذاشتیم و هنوز هم خودمان را بازنده بازی پرسپولیس نمی‌دانم. اگر توپ هایمان گل می‌شد حداقل بازنده این بازی نبودیم و فکر می‌کنم همان باخت ما را به حاشیه برد. بعد از آن هم به پیروزی نرسیدیم و شرایط سخت شد.

لطفی درباره شانس پارس جنوبی برای کسب سهمیه آسیایی عنوان کرد: هدف تمامی بازیکنان از زمان استارت لیگ برتر همین بوده و با بازی‌هایی که به نمایش گذاشتیم به این نتیجه رسیدیم که دور از دسترس نیست. شرایط سخت تری در نیم فصل دوم داریم و فکر می‌کنم باید ما را جزو مدعیان بدانند. شرایط مالی ما مانند بقیه تیم‌هاست و سی درصد از قرارداد و پاداش‌ها را دریافت کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز